    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Projekt portalu dla motocyklistów www.Where2Moto.com
    Date: Thu, 20 Aug 2009 19:05:11 +0200

    kucik pisze:
    > Użytkownik "Michaczu" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No i moje uwagi:
    >
    > - koniecznie trzeba uporzadkowac miejscowki juz w momencie dodawania.
    > Zalozmy ze serwis wypali i za pare tygodni/miesiecy nie bedzie szans
    > odszukac czegokolwiek.
    > - Formularz na miescowki powinien byc bardziej rozbudowany. Miejsca kazdy
    > nazywa jak chce, a za malo jest kategorii przy dodawaniu np. -> trasa
    > widokowa ->winkle, itd. Teraz to jest wrzucanie wszystkiego do jednego worka
    > a polapac sie mozna tylko po odleglosci od wpisanego miejsca w wyszukiwarce
> [...]

    Dziękuję bardzo:)
    Rewelacyjne uwagi.. Tak na prawdę to takie coś już było, ale bardzo mało
    rozbudowane i chaotyczne dlatego tymczasowo wyłączyliśmy tą funkcję.
    Podałeś bardzo ciekawe kryteria których nigdy wcześniej nie braliśmy pod
    uwagę. Byłaby szansa abyś wymienił jeszcze kilka które Twoim zdaniem
    stanowiłyby kompletną informację na temat miejscówki?
    Należy też pamiętać że miejscówki są różnego typu... czy kryteria
    powinny się zmieniać w zależności od rodzaju miejscówki?
    No i najważniejsza zagwozdka.. boimy się że dodając takie skomplikowane
    formularze i możliwości wyboru będzie to zbyt skomplikowane. Chcieliśmy
    aby Where2Moto było jak najbardziej przejżyste, boimy się trochę że
    natłok informacji (które należy podać jak i tych które otrzymujemy)
    odstraszy potencjalnych użytkowników. Co myślisz ( i inni czytający) na
    ten temat?

    Pozdrawiam i dzięki:)