    From: "kucik" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Projekt portalu dla motocyklistów www.Where2Moto.com
    Date: Fri, 21 Aug 2009 00:30:15 +0200

    Użytkownik "Michaczu" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję bardzo:)
    > Rewelacyjne uwagi.. Tak na prawdę to takie coś już było, ale bardzo mało
    > rozbudowane i chaotyczne dlatego tymczasowo wyłączyliśmy tą funkcję.

    warto rowniez wprowadzic moderacje bo w serwisie jest dopiero kilkanascie
    miejscowek a juz sie pojawia chaos - np. "Tama nad Solina" - przecież to juz
    w samej nazwie bezsens - to jest Zapora w Solinie jesli juz, albo nazwa
    miejsca "Kilka sympatycznych zakretow" - dla zainteresowanego jakie to daje
    wskazowki? imho zadne, a tylko zaciemnia obraz w poszukiwaniach miesca
    wypadu chocby w niedzielne popoludnie.

    > Podałeś bardzo ciekawe kryteria których nigdy wcześniej nie braliśmy pod
    > uwagę. Byłaby szansa abyś wymienił jeszcze kilka które Twoim zdaniem
    > stanowiłyby kompletną informację na temat miejscówki?

    w on road
    np. winkle, trasy i punkty widokowe, ciekawe miejsca,
    architektura/zabytki/miejsca historyczne, gastronomia, noclegi,
    sklepy/salony, warsztaty,

    w off road niech ktos sie wypowie bo poki co bardziej teoretyk niz pkarktyk
    jestem w tym temacie

    > Należy też pamiętać że miejscówki są różnego typu... czy kryteria powinny
    > się zmieniać w zależności od rodzaju miejscówki?
    > No i najważniejsza zagwozdka.. boimy się że dodając takie skomplikowane
    > formularze i możliwości wyboru będzie to zbyt skomplikowane. Chcieliśmy
    > aby Where2Moto było jak najbardziej przejżyste, boimy się trochę że natłok
    > informacji (które należy podać jak i tych które otrzymujemy) odstraszy
    > potencjalnych użytkowników. Co myślisz ( i inni czytający) na ten temat?

    Nie no tu nie trzeba skomplikowanych formularzy, a raczej o prosta,
    wymuszana klasyfikacje miejsc juz w fazie dodawania i co wg mnie wazne to
    tresc formularza zalezna od miejsca - np po co komu rzeczy dotyczace off
    roadu czy cenie noclegu przy 1 dniowym wypadzie na winkle, gdzie wazny jest
    asfalt czy widoki, czasem ciekawe miejsca w poblizu. Podgladnij np
    formularze zumi i innych tego typu serwisow.
    przykladowa klasyfikacja - teraz improwizuje np.

    klasyfikacja

    1. on road - off road
    2. typ miejscowki wyzej wymieniony
    3. wojewodztwo
    4.Miejscowosc/ nr dróg/miejscowosci przez ktore przejezdza/ adres/ okolica -
    zalezne od pkt 2
    5. Nazwa /Opis/itp
    6.i tu juz szczegolowo w zaleznosci od pkt 2
    7. itd
    8. itp

    przyklad w przykladzie

    1 on
    2. trasy i punkty widokowe
    3 podkarpackie
    4. nr drogi nie pamietam, Lesko - Cisna- Ustrzyki Gr - Ustrzyki Dln
    5. Duza Petla Bieszczadzka
    6. dlugosc trasy
    7. jakosc nawierzchni (moze byc formularz oceny + opis)
    8. ciekawe miejsca na trasie (do wpisania) np. Lutowiska - punkt widokowy,
    Przelecz kolo Wetliny - punkt widokowy itp itd its abs cbs cba esp
    9. atrakcje jakiestam niemampomysluterazjakie
    10. adres www czegos bezposrednio powiazanego/opisu szczegolowego

    tyle przykladow bo piwa nie do koncze zanim zasne

    PS. pomysl na prawde dobry, ale czeka was troche pracy...

    kucik
    FJ 1200