  • Data: 2022-02-12 11:17:46
    Temat: Re: Projektowanie stron WWW - jak po nowemu tego dokonać?
    Od: Freja Draco <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.02.11 o 11:00, Adam pisze:
    > Ja w ogóle z rozrzewnieniem wspominam czasy "normalnego" HTML, czyli
    > wersje 3.x a może wczesne 4, gdzie spokojnie jednym edytorem można
    > było zapisać całą witrynę, a innym otworzyć i przeredagować.

    No w zasadzie dzisiaj też tak możesz.
    Najpierw zapisać w Notepad++ a później edytować w Atomie albo Visual
    Studio Code.

    Też mi się kiedyś marzył edytor graficzny, w którym da się tworzyć
    strony, ale ostatnio ze 20 lat temu w taki sposób stronę robiłam.

    --
    Freja Draco

    Szkarłatnych karłów taniec dogasa
    Scena płonie świtem