  • Data: 2022-02-12 11:51:20
    Temat: Re: Projektowanie stron WWW - jak po nowemu tego dokonać?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 11:17:46 +0100, Freja Draco napisał(a):

    > No w zasadzie dzisiaj też tak możesz.
    > Najpierw zapisać w Notepad++ a później edytować w Atomie albo Visual
    > Studio Code.
    >
    > Też mi się kiedyś marzył edytor graficzny, w którym da się tworzyć
    > strony, ale ostatnio ze 20 lat temu w taki sposób stronę robiłam.

    Ja bardzo rzadko robiłem w edytorze tekstowym - w zasadzie tylko do
    zrobienia np. tabelki wewnątrz już zrobionej strony.

    Korzystałem najczęściej z Dreamweava i czasem FrontPage. Były jeszcze
    Pajączki i inne, raczej nie używałem.
    Do ściągania całych witryn na dysk lokalny był program mający w nazwie wolf
    - nie pamiętam dokładnie. Drugi taki, to Teleport.

    Później przez wiele lat korzystałem z EzGenerator.

    Ostatnio Website, ale już niewiele. Nie wiem nawet, czy już mi się licencja
    zwróciła, bo nie lubię się podejmować każdej roboty, a niektórzy klienci
    chcą jakieś dziwolągi podobne do facebooków czy innych, ciągnących się w
    nieskończoność w dół.
    Ale i tak czasem poprawiam coś bezpośrednio w html czy innych php.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam