    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Projektowanie własnej płytki z SOC dla Linuxa...
    Date: Sun, 25 Oct 2020 14:58:12 +0100

    On Sun, 25 Oct 2020 14:01:18 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Wiesza mi się (zamarza). Pisałem o tym w osobnym wątku.
    > Ostatnio wróciłem do tematu, wgrałem najnowszego Armbiana - coś
    > jakby
    > lepiej ze stabilnością (za mało czasu, żeby coś powiedzieć), ale
    > znowu
    > jest problem np. OPi.GPIO - nie działa input.

    Używam na Orange pi Armbiana od roku jako serwer serialu "Dlaczego
    ja" i nie mam na razie problemu ze stabilnością, wersja:
    GNU/Linux 8 (jessie) 3.4.113-sun8i

    #cat /proc/version
    Linux version 3.4.113-sun8i (root@xenial) (gcc version 5.4.0 20160609
    (Ubuntu/Linaro 5.4.0-6ubuntu1~16.04.1) ) #50 SMP PREEMPT Mon Nov 14
    08:41:55 CET 2016

    Jedyny problem jaki się zdarzał to 2 na 10 rebootów nie wstawał,
    trzeba zrobić power cycle. Ale nie miałem czasu tego diagnozować.
    Temperatura idle powina być w zakresie 40-55C

    --
    Marek