-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!switch.ch!border3.nn
tp.ams.giganews.com!border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!news.le-stu
dio75.com!nntpfeed.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.M
ISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!
newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <4ddb8da9$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4ddca1bd$0$2438$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
Subject: Re: Prostowanie tłumika lub kolanka.
Date: Wed, 25 May 2011 12:59:53 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 30
Message-ID: <4ddce133$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1306321203 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2448 80.55.236.85:43602
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640834
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4ddcd997@news.home.net.pl...
> Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał
>>
>> Taa. Dają takim głupcom jak ty a ci co kombinują po latach okazuje się że
>> są wynalazcami.
>>
>>
> Widzisz, podgrzewanie palnikiem zbiornika wypełnionego sprezonym gazem
> jest debilizmem albo skrajna indolencja techniczna. Ci ktorzy tak
> "kombinuja" po latach sa inwalidami lub porasta ich trawa.
> Masz zerowe doswiadczenie warsztatowe, zanim zaczniesz wprowadzać
> w zycie swoje rozne pomysly - skonsultuj sie jednak z kims bardziej
> doswiadczonym.
Wszystko zależy od tego jakie ciśnienie i jakie środki zabezpieczające
posiadasz.
Nie pisałem przecież jakim cisnieniem chcę nabić i jak chcę to dokładnie
wykonać dokładnie a ty juz wyroki mędrco stawiasz.
0,5-1atm z kompresora wraz zaworem bezpieczeństwa wbudowanym w reduktor i po
sprawie. A i to weź pod uwagę że nagrzewa się palnikiem tylko miejscowo w
ściśle określonym miejscu a nie cały tłumik. Reszta tłumika będzie zanużona
w wodzie w celu odprowadzania ciepła.
Widzisz? Wystarczy ciołku zapytać dokładnie jak to mam zamiar zrobić a nie
rżnąć znawce BHP i mistrza warsztatowego.
EOT
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
- Faschysm w Niemczech
- Młotokros
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=