  • 1. Data: 2010-02-13 14:05:49
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hl4iv9$nit$5@news.task.gda.pl...
    > Kiedy zrozumiesz, że tylny napęd daje większą kontrolę w poślizgu?
    > Oczywiście pytanie retoryczne.

    a kiedu zrozumiesz, ze ja czepiam sie TYLKO warunów zimowych i (zwlaszcza)
    zwyklego ruszania na sliskiej nawierzchni, gdzie RWD nie ma szans z FWD

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 2. Data: 2010-02-13 17:42:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 14:05:49 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

    >a kiedu zrozumiesz, ze ja czepiam sie TYLKO warunów zimowych i (zwlaszcza)
    >zwyklego ruszania na sliskiej nawierzchni, gdzie RWD nie ma szans z FWD

    Szanse ma - roznice nie sa duze. Ale w FWD sie jakos przyjemniej
    kombinuje.

    J.

  • 3. Data: 2010-02-14 04:56:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > a kiedu zrozumiesz, ze ja czepiam sie TYLKO warunów zimowych i
    > (zwlaszcza) zwyklego ruszania na sliskiej nawierzchni, gdzie RWD nie ma
    > szans z FWD

    Dlaczego kiedy chce ruszyć pierwszy, zdecydowanie szybciej od innego
    samochodu (z FWD), to zawsze jestem pierwszy? Wytłumacz mi to.

    Z chęcią mogę się zmierzyć z przednim napędem.

    Miejsce: Gdańsk zaspa, pas startowy:

    Od wyznaczonej linii start i meta na wyznaczonej linii, tak żeby zdążyć
    wyhamować przed donicami albo polem (zależy jak się ustawimy).

    Proponuję na start auto o podobnej wadze, moje ponad 1800 kg.

    Kto chętny do testu?

  • 4. Data: 2010-02-14 08:47:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > wyhamować przed donicami albo polem (zależy jak się ustawimy).
    >
    > Proponuję na start auto o podobnej wadze, moje ponad 1800 kg.

    no ja b. chętnie, ale 400km nie polece.
    Moze ktoś z chłopaków jest chętny na spota?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-02-14 10:45:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 04:56:41 +0100, Filip KK wrote:
    >Z chęcią mogę się zmierzyć z przednim napędem.
    >Miejsce: Gdańsk zaspa, pas startowy:
    >Od wyznaczonej linii start i meta na wyznaczonej linii, tak żeby zdążyć
    >wyhamować przed donicami albo polem (zależy jak się ustawimy).

    Linia mety 5m przed donicami, tylko jeden przejazd, bez treningu :-)

    >Proponuję na start auto o podobnej wadze, moje ponad 1800 kg.
    >Kto chętny do testu?

    Proponuje jednak jakies bardziej ambitne testy.

    J.

  • 6. Data: 2010-02-14 11:23:18
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Linia mety 5m przed donicami, tylko jeden przejazd, bez treningu :-)

    Donice się stopniowo "wykruszają" więc zaznacz jeszcze że po tych 5 metrach
    ma skruszyć kolejną.
    Swoją drogą dziś chyba sprawdze jak ten plac wygląda :)

    > Proponuje jednak jakies bardziej ambitne testy.

    Gdańsk - Zakopane - Gdańsk, czas od świtu do zmierzchu, może być? :D

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-02-14 11:47:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 11:23:18 +0100, Przembo wrote:

    >Gdańsk - Zakopane - Gdańsk, czas od świtu do zmierzchu, może być? :D

    Mozna sprobowac, choc ja raczej myslalem o
    Dzierzoniow-Walim-Kowary-Pec pod sniezka.

    Potem mozemy sprawdzic np Rokytnice v.O.H-Mostowice-Bystrzyca
    Kl.-Idzikow-Ladek-Zloty-Stok.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-14 14:34:45
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Mozna sprobowac, choc ja raczej myslalem o
    > Dzierzoniow-Walim-Kowary-Pec pod sniezka.
    >
    > Potem mozemy sprawdzic np Rokytnice v.O.H-Mostowice-Bystrzyca
    > Kl.-Idzikow-Ladek-Zloty-Stok.

    Dorzucę:
    - Międzybrodzie Bialskie - Przegibek - Bielsko.
    - podjazd do najwyżej położonego pensjonatu,
    na wschód od "rynku" w Zwardoniu.

    W obu przypadkach - zatrzymanie w połowie podjazdu
    i ruszenie z miejsca ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-02-14 15:56:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Proponuję na start auto o podobnej wadze, moje ponad 1800 kg.

    Opancerzona czy z glazurą w bagażniku? ;)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 10. Data: 2010-02-15 00:23:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-14 15:56, DoQ pisze:

    > Opancerzona czy z glazurą w bagażniku? ;)

    Niezatankowana.