  • Data: 2009-04-08 12:38:54
    Temat: Re: Przegląd motocykla w Krakowie
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    <jeszua> wrote...
    On 8 Kwi, 12:46, Marek <d...@w...pl> wrote:

    >o, swieta naiwnosci... do "znania sie" to ja mam mechanika. a stacja
    >ma podbic pieczatke bez czepiania sie o jedna zaroweczke, czy za
    >glosny wydech - zwlaszcza, ze nie ma mozliwosci dokonania zgodnego z
    >przepisami pomiaru :P

    Stacja ma podbic pieczatke potwierdzajaca, ze pojazd spelnia wszystkie normy
    i jest bezpieczny. Jakas tam zaroweczka i pojazd nie spelnia wszystkich
    norm, wiec nie powinien dostac pieczatki. Chyba, ze jest to zaroweczka
    kontrolki luzu. Glosny wydech tym bardziej. Powinien byc zatrzymany dowod do
    czasu usuniecia usterki. Mam nadzieje, ze w tym roku policja jeszcze ostrzej
    zabierze sie za te ryczace wydechy! To jest po prostu chamstwo i brak
    szacunku nie tylko dla innych uzytkownikow drogi, ale wszystkich ludzi w
    okolicy.
    Na kilku stacjach w mojej okolicy jest mozliwosc pomiaru natezenia halasu.
    Maja miernik i sprawdzaja jezeli pojazd jest glosny.

    >nie mowie juz o z tym, ze ci "znawcy" na skp czesto nie maja pojecia
    >gdzie szukac tabliczki znamionowej na motocyklu,

    Zastanow sie czego wymagasz. Czy realnie jest mozliwe, ze diagnosta bedzie
    dobrze znal kazdy motocykl, motorower, samochod, ciezarowke, przyczepe i
    inne pojazdy jakie moga przyjechac na przeglad? OK, jak jade na przeglad
    Seicento, to spodziewam sie, ze diagnosta bedzie wiedzial gdzie sa wszystkie
    numery.... i zawsze wie. Jadac DeLoreanem wiem, ze nie bedzie wiedzial i nie
    uwazam, ze jest idiota bo nie wie. Podpowiadam mu gdzie jest numer i
    wszystko jest ok.

    >nie wspominajac o
    >przejsciach kolegow, od ktorych wymagano na moto przedniej tablicy
    >rejestracyjnej, co zdaje sie tu na grupie bylo opisywane. niech sie

    Wyjatek, idiota zawsze i wszedzie moze sie znalezc.

    >lepiej wezma za plujace sadza i olejem przedpotopowe jelcze; albo
    >znacznie bardziej wspolczesne czerwone kierunki w limuzynach z usiech

    I ryczace wydechy w motocyklach! Duzo bardziej niebezpieczne niz czerwone
    kierunki. Jak ktos nie potrafi zrozumiec co znaczy migajace czerwone zamiast
    zoltego, nie powinien jezdzic po drogach. Ryczacy wydech moze tak
    przestraszyc, ze wypadek gotowy.

    >wiec zanim znow okreslisz cos jako "zenujace" i zaufasz diagnoscie z
    >skp, przemysl owe rzekome kwestie bezpieczenstwa...

    No wlasnie. Te rzekome kwestie bezpieczenstwa jak niesprawny migacz, czy
    stop, albo wydech ktory slychac na dwa kilometry! Przemysl.

    --
    pozdro
    James