  • Data: 2021-11-11 09:11:11
    Temat: Re: Przegrzewanie Ryzenów?
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.11.2021 o 08:34, trybun pisze:

    > Jak wygląda sprawa temperatury procesorów Ryzen u was?  U mnie w
    > stanie spoczynku temperatura oscyluje wokół 55-57stopni, samo
    > uruchomienie programu diagnostycznego podnosi temperaturę o kilka
    > stopni. Aż strach pomyśleć co będzie gdy uruchomię jakąś wymagającą
    > grę.. a do gier właśnie kupiłem PCta z Ryzenem.
    >
    > Stary pentium na starym kompie ma na liczniku 37stopni a włączanie
    > dodatkowych programów niewiele zmienia w tej wartości.

    Już wszystko w porządku. Zero przegrzewania, ani w stanie bezczynności
    ani pod obciążeniom procesor się nie przegrzewa. Temperatury to na
    "luzie" - 35, obciążony grą 3D - 58stopni. Nie mam pojęcia co było
    przyczyną tamtego przegrzewania. Przy instalowaniu HDD trochę
    przekopałem kompa, tak że i mógł wpaść do wentylatora jakiś opiłek, albo
    kabel się o niego oparł, ale teraz już wszystko wporzo. Dzięki wszystkim
    za zainteresowanie.