eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie danych za pomoca Smart Switch (samsung j3 -> huawei mate 10 pro) › Re: Przeniesienie danych za pomoca Smart Switch (samsung j3 -> huawei mate 10 pro)
  • Data: 2022-05-08 14:31:52
    Temat: Re: Przeniesienie danych za pomoca Smart Switch (samsung j3 -> huawei mate 10 pro)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    1634Racine w news:62713024$0$450$65785112@news.neostrada.pl
    > na obu tel. zainstalowana apl. Smart Switch.
    > Oba tel. w tej samej sieci wifi.
    > Uruchomione obie apl. + wybranie lacznosci bezprzewodowej + w apl. Smart
    > Switch samsungowej wskazanie, ze wlasnie z tego tel. beda przenoszone
    > wszystkie dane.
    > Jaki problem:
    > na obu tel. komunikat,ze nie moga sie polaczyc, tzn ,,upewnij sie, ze maja
    > polaczenia z ta sama wifi" . Ot, cala wiedza.
    > Czyli ponoc latwe tym softem przeniesienie danych - nie udaje sie.
    > Ja sadze, ze popelniam jakis bardzo elementarny, kardynalny blad, typu:
> [...]

    w koncu: jakos tam udalo sie przeniesc przy pomocy phone clone (z huawei).
    Teraz w nowym tel. huawei trzeba to wszystko "wyheblowac", widze, ze i
    przekopiowac na piechote to i owo, bo p.clone nie transportuje np. z karty
    sd wszystkiego, co na niej jest; bierze foto, cos tam jeszcze, cos tam
    jeszcze (chyba zabral sprawy typu multimed.), ale innych katalogow z jakimis
    plikami (np. *.apk lezace sobie jako archiwum) to juz omija. Co do app.
    zainstal. w wyjsciowym samsungu: nie wiem,czego powinienem oczekiwac,
    czyli - co jest teoret. mozliwe, w kazdym razie app. sa "przeniesione" w tym
    sensie, ze mozna je uruchamiac, ale nie sa skonfigurowane w docelowym
    huawei, robote konfig. trzeba powtorzyc... Moze to norma, nie wiem. Wiecej:
    porownac z smart switch oczywiscie nie moge.
    konkluzja: po przeniesieniu danych jest troche roboty,wiecej niz
    podejrzewalem....