  • 1. Data: 2022-05-03 15:37:28
    Temat: Przeniesienie danych za pomoca Smart Switch (samsung j3 -> huawei mate 10 pro)
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    na obu tel. zainstalowana apl. Smart Switch.
    Oba tel. w tej samej sieci wifi.
    Uruchomione obie apl. + wybranie lacznosci bezprzewodowej + w apl. Smart
    Switch samsungowej wskazanie, ze wlasnie z tego tel. beda przenoszone
    wszystkie dane.

    Jaki problem:
    na obu tel. komunikat,ze nie moga sie polaczyc, tzn ,,upewnij sie, ze maja
    polaczenia z ta sama wifi" . Ot, cala wiedza.
    Czyli ponoc latwe tym softem przeniesienie danych - nie udaje sie.

    Ja sadze, ze popelniam jakis bardzo elementarny, kardynalny blad, typu:
    gdzies/cos nie jest wlaczone - jakas funkcja/usluga, albo na obu tel. albo
    na ktoryms z nich... Ale tez o nic nie jest wolane.

    Moze ktos to trenowal i dodatkowo wie, o co zadbac (w sensie: konieczne
    uslugi, samsung + huawei)? [od razu uprzedzam: sieciowe instrukcje pisane +
    yt nie daja odpowiedzi]

  • 2. Data: 2022-05-03 18:29:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.05.2022 o 15:37, 1634Racine pisze:
    > Ja sadze, ze popelniam jakis bardzo elementarny, kardynalny blad, typu:
    > gdzies/cos nie jest wlaczone - jakas funkcja/usluga, albo na obu tel. albo
    > na ktoryms z nich... Ale tez o nic nie jest wolane.

    a jesteś pewien że ta apka umożliwia wyprowadzkę z samsunga?

    "Samsung Smart Switch seamlessly transfers contacts, photos, music, videos, messages,

    notes, calendars and more *to* virtually any Samsung Galaxy device."

  • 3. Data: 2022-05-04 08:54:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-05-03 o 18:29, m4rkiz pisze:
    > "Samsung Smart Switch seamlessly transfers contacts, photos, music,
    > videos, messages, notes, calendars and more *to* virtually any Samsung
    > Galaxy device."

    Ja jestem pewien, że nie:) To aplikacja do migracji danych między
    telefonami firmy Samsung

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2022-05-04 10:48:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Tomaszek w news:t4t7v8$iou$1@gioia.aioe.org
    > Ja jestem pewien, że nie:) To aplikacja do migracji danych między
    > telefonami firmy Samsung

    tez tak podejrzewalem. Jakis czas. Teraz nie jestem tego pewien. Od paru dni
    wiem (100%) , ze ktos elegancko zrobil transport (odwrotny do mojego):
    huawei --> samsung, super przenioslo sie wszystko, potem w zasadzie zero
    konfiguracji, wszystkie cuda typu whatsappy, zainstal. app., galerie,
    kontakty z ikonami, wszelkie inne sprawy wypracowane (mikro)ustawieniowo,
    wszystko wskoczylo na pstryk.

  • 5. Data: 2022-05-04 11:38:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-05-04 o 10:48, 1634Racine pisze:
> [...]
    > app., galerie, kontakty z ikonami, wszelkie inne sprawy wypracowane
    > (mikro)ustawieniowo, wszystko wskoczylo na pstryk.

    No to mnie zaskoczyłeś. Podejrzewam, że to działa w tę stronę (do
    Samsunga) Od Samsunga w inną stronę już pewnie nie:) To nie byłoby w
    interesie Samsunga, gdyby działało w drugą stronę:)

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2022-05-04 12:19:17
    Temat: Re: Re:Przeniesienie danych między dwoma androSraj'ami
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:t4re5i$5e8$1@gioia.aioe.org
    > "1634Racine" wrote...
    > Na obydwu androsrajach nie ma być połączenia WLAN poprzez
    > jakiekolwiek trasowniki (jevv: routers)
    > Jeden ustawiasz jako nadajnik, drugi jako odbiornik
    > sSS na obu teleSraj'ach łączy bezpośrednio (trwa
    > chwilę aż się ona ,,znajda").
    > Połączenie WiFi jest ,,punkt do punktu" (jevv: peer-to-peer).

    imo wszystko powinno to byc do cholery intuicyjne,a nie po habilitacji.
    1.
    wylaczam w obu tel wifi (opcje --> wifi)
    2.
    odpalam ss na nadajniku i odbiorcy,
    3.
    nadajnik dostaje polecenia: jestes nadawca.
    + bezprzewodowo
    4.
    (!) nadajnik samoistnie wlacza wifi
    5.
    nadajnik: polaczyc przez wifi?
    ja: nie, anuluj
    nadajnik: podaje panel,gdzie wybieram --> bezprzewodowo
    nadajnik: ODlaczyc od wifi, zeby szybciej przebiegal transport?
    ja: tak
    nadajnik: polaczyc z wifi?
    ja: nie,anuluj.
    nadajnik: podaje panel,gdzie wybieram --> bezprzewodowo

    i tak w kolko.

    (a gdzies tam w tle:
    w jednej wersji: klikam u odbiorcy znak "zaczynamy" + bezprzewodowo, nadawca
    kaze wlaczyc wifi (!), i tez dziala w kolko.
    w drugiej wersji: nic nie klikam u odbiorcy, czekam co wygeneruje u niego
    nadawca.
    efekty takie same)

  • 7. Data: 2022-05-04 13:54:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 04-May-22 o 10:48, 1634Racine pisze:
> [...]
    > app., galerie, kontakty z ikonami, wszelkie inne sprawy wypracowane
    > (mikro)ustawieniowo, wszystko wskoczylo na pstryk.

    Spróbuj apki od Huawei (Phone Clone) - może w tą stronę pójdzie?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2022-05-04 14:20:08
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Mirek Ptak w news:t4tpgo$619$2$kolczan@news.chmurka.net
    [..........]
    > Spróbuj apki od Huawei (Phone Clone) - może w tą stronę pójdzie?
    > Pozdrawiam - Mirek

    :)
    dokladnie nad nia siedze od parunastu minut.
    po pierwsze zobaczylem pclone z dwa dni temu (i na www huawei, i potem - w
    tym tel huawei, czekal gotowiec :), ale:
    wiem z kolei jak swietnie smart s. przeniosl huawei --> samsung, wiec
    chcialem powtorzyc softem sprawdzonym.
    Poki co: teraz zainstal. pclone w samsungu i przymierzylem sie do
    "samsung --> huawei" - polaczylo telefony doslownie na pstryk, wystarczylo
    tylko nadawca odczytac kod qr u odbiorcy; pokazalo co moze przeniesc z pam.
    wew. i zewn. (karta sd, w huawei nie ma slotu na karte) i w zasadzie mozna
    jechac... Wstrzymalem sie.
    chwilowo jeszcze powalcze z smart s. (ale jak? :), moze uda sie podejrzec co
    on z kolei jest w stanie przeniesc, moze jeszcze wiecej. pclone nie
    pokazuje, ze z pam. zewn. przeniesie mi... wszystko. A chcialbym. Tzn
    pokazuje, ze przeniesie foto/video (oby podzielone na katalogi, jak mam w
    galerii), cos tam jeszcze drobiazgowego, ale nie pokazuje, ze chwyci inne
    katalogi z roznymi innymi plikami, ktorych nie chcialbym potem na piechote
    (via blue) transportowac...
    No, moze byc problem np z tym, ze mam malo miejsca w pam. wew. tel. (93%
    zajetosci), czyli nie w karcie, ta ma hektary, a ostrzegaja, ze transport to
    kompresja i moze byc klops. Glos serca podpowiada, ze trzeba wywalic bolta
    :) co najmniej.
    ok, powalcze z pol h ze smart s.
    howgh.

  • 9. Data: 2022-05-04 17:52:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:t4u0vl$1tpd$1@gioia.aioe.org
    > "1634Racine" wrote...
    > ... i tak też jest ,,proste jak świński ogon"
    > Nadajnik z odbiornikiem łączy sie na zasadzie
    > punkt do punktu bezprzewodowo.
    > Z oba teleSraj'ami opuść teren zasięgu sieci WLAN,
    > lub prostu wyłącz trasownik (po jevvsku: router).
    > i dalej tak jak już opisywałem.

    chcialbys :) tak to w biedrunach.
    (router wyl, nawet przesyl danych wyl - a tele wrzeszcza o wifi, nie dostaja
    i jest to kolko,ktore opisalem. Cos dla ss jest nie tak w ktoryms tel, co z
    kolei pclone ma w nosie i zaskakuje w punkt)

  • 10. Data: 2022-05-05 13:11:34
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:t4uain$nnp$1@gioia.aioe.org
    > "1634Racine" wrote...
    > Tzn. w obu teleSraj'ach na androSrace; WiFi jest
    > aktywny/włączony (i wokoło niema śladu po
    > otwartych i zamkniętych sieciach WLAN), a sSS
    > ,,wrzeszczy" że potrzebuje WiFi? ... ... ...

    w przypadku gdy router WYL i opcja wifi WYL/WL
    albo:
    router WL i opcja wifi WYL/WL
    - zawsze nadawca wrzeszczy "polaczyc przez siec wifi? urzadzenia musza byc
    polaczone z ta sama siecia wifi", a potem niezaleznie od tego jak dziala sie
    dalej na obu tel, jest to samo krecenie sie w kolko, jak opisalem wczesniej.