    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 6 Jun 2022 18:09:37 +0200

    On Mon, 6 Jun 2022 17:34:51 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" t7cigh$1gna$...@g...aioe.org
    >
    > Numer jest zaczarowany...
    ======
    [...]
> [...]
    > Rozumiem, tak jak wspomniałem nie jest to zależne od nas.
    > Musisz skontaktować się w tej sprawie ze swoim poprzednim
    > operatorem My nie mamy możliwości przeniesienie nie naszego
    > numeru do innego operatora
    >
    > Klient 17:03
    > Wysłaliście wniosek pod zły adres.
    > Chcę przenieść numer z NJU, nie z Plusa. Wysłaliście wniosek do
    > Plusa. Plus to Polkomtel, Nju to Orange. Numer xxxxxxxxx jest
    > w Nju, czyli w Orange -- jest, co przed chwilą sprawdziłem.
    >
    > avatar 17:05
    > Rozumiem, w takiej sytuacji proszę udać się do salonu Play,

    No coz, sprawa jest chyba jasna - Play wyslal wniosek do Plusa.
    A poniewaz to sie dzieje automatycznie, to ciekawe czy mogli cos
    zepsuc ... i czy mogą naprawic :-)

    A tak mi jeszcze chodzi po glowie ... czy ten numer byl pierwotnie
    przydzielony orange czy plusowi?
    Bo zdaje sie, ze po zakonczeniu umowy z klientem numer trafia
    do pierwotnego operatora (ktory kiedys zaplacil za przydzial).

    Orange go bezprawnie zatrzymal i wydrukowal na starterze?
    troche wątpie.
    To moze kiedys byl przeniesiony do Plusa i Plus go jakos nie
    skasowal ze swoich baz? Ale chyba skasował, skoro nie potwierdza
    przenosin.

    A moze to Play nie skasował, a kiedys mial wpis?

    A probowales dzwonic na niego z sieci Plus? z Play?
    Jakie pierwsze cyferki?

    Tu sobie sprawdz numer
    https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/

    https://www.telko.in/operatorzy-szybko-docenia-centr
    alny-system-przenoszenia-numerow-

    no to teraz powinno byc
    https://bip.uke.gov.pl/download/gfx/bip/pl/defaultak
    tualnosci/99/7/1/19.11_opis_procesow_glownych_przeno
    szenia_numerow.pdf

    J.

    ======

    ======