    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Date: Tue, 7 Jun 2022 00:17:39 +0200

    "J.F" h...@4...net

    > No coz, sprawa jest chyba jasna - Play wyslal wniosek do Plusa.

    Mogą zrozumieć mnie...

    Już po napisaniu postu pomyślałem, że może piszę po polsku,
    ale czytają mnie Ukraińcy, którzy mnie nie panimają...

    > A poniewaz to sie dzieje automatycznie, to ciekawe czy mogli cos
    > zepsuc ... i czy mogą naprawic :-)

    Tuż po zgarnięciu tego numeru zauważyłem w necie, że ów nr należy do
    Plusa. Pomyślałem, że należał, skąd został przeniesiony do Nju... Ale...
    - skoro ktoś przeniósł, dlaczego wypuścił tak ładny numer?
    - dlaczego inne numery z tej puli (czy jak to nazwać) też
    należą do Plusa a można je kupić w Nju?

    > A tak mi jeszcze chodzi po glowie ... czy ten numer byl
    > pierwotnie przydzielony orange czy plusowi?

    Masa numerów z tą samą szóstką pierwszych cyfr rzekomo (wg jakiejś
    strony w necie) należy do Plusa. Mało prawdopodobne, że takie masy
    ludzi przeniosły się z Plusa do Nju, po czym zostawiły tak ładne
    numery w Nju... Chcę skompletować ;) więcej tych numerów...
    [czego człek nie uczyni z nudów?!]

    > Bo zdaje sie, ze po zakonczeniu umowy z klientem numer trafia
    > do pierwotnego operatora (ktory kiedys zaplacil za przydzial).

    Aż tak źle? Co wówczas, gdy ów pierwszy operator nie istnieje?

    > Orange go bezprawnie zatrzymal i wydrukowal na starterze?

    Ja też w to wątpię.

    > troche wątpie.

    > To moze kiedys byl przeniesiony do Plusa i Plus go jakos
    > nie skasowal ze swoich baz? Ale chyba skasował, skoro nie
    > potwierdza przenosin.

    > A moze to Play nie skasował, a kiedys mial wpis?

    Wg mnie jest jakiś centralny spis numerów -- i w nim jest błąd...

    Takie ładne numery mógł (bo jest najbliżej decyzyjnych
    sfer) sobie dać właśnie Orange -- choćby do Nju...

    > A probowales dzwonic na niego z sieci Plus? z Play?
    > Jakie pierwsze cyferki?

    Z Play tak, z Plusa nie, bo nie mam numeru w Plusie...

    > Tu sobie sprawdz numer
    > https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/

    Oto wynik:
    Operatorem numeru xxxxxxxxx jest Orange Polska S.A. (RPT: 1)

    Pociesza mnie ta wieść!!!

    3.71 pln przepadło na zawsze... Chlip, chlip...
    (skończył się 06 czerwca)

    > https://www.telko.in/operatorzy-szybko-docenia-centr
    alny-system-przenoszenia-numerow-

    Przepraszamy, podana strona nie istnieje
    Jeśli adres strony został, wpisany w oknie
    przeglądarki prosimy sprawdzić jego poprawność.

    -=-

    Ciekawe, czy ten tymczasowy numer chodzi -- jeśli
    tak, czy dostanę nań bonus za przeniesienie... ;)

    BTW -- od tygodnia nie mam ani netu w komórce, ani nawet wychodnego gadania...

    -=-

    Sprawa o tyle ciekawa, że do tej pory Play bardzo dobrze
    mnie rozumiał i bardzo życzliwie mnie traktował. Na brak
    życzliwości nie narzekam, ale ze zrozumieniem jest gorzej...

    Nie chciałbym popsuć dobrych relacji z Play. :)
    [dobrych dla mnie]

    -=-

    Do ,,miasta'' nie wybieram się na razie -- salon może poczekać...
    Agreguję ,,sprawy'' do załatwienia, po czym wyruszam w odległe ;)
    miejsca... Jak odległe? Ano niby w odległości Lidla ode mnie, ale
    jednak...

    -=-

    Na palcu mam coś, co wygląda jak kurzajka, czyli brodawczak...
    Morduję to coraz mocniej, to coś jakby zdycha, kruszy się,
    odpada, po czym w *kilka godzin* odrasta... Co za diabeł?!

    Wszystkie inne brodawki dawno pomordowałem -- ta jedna jest jakby nieśmiertelna...

    --