    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 7 Jun 2022 11:34:53 +0200

    On Tue, 7 Jun 2022 00:29:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" iye8xj5tk02c$....@4...net
    >
    > Tak -- do Play.

    > Jakże nie?! Ile razy już przenosiłem... Ostatnio 6 numerów z 2tmobile
    > (był telefon z pytaniem) i wcześniej kilka (może też 6) z Orange...

    No no ... ciekawe.
    Ale IMHO - tak sie juz nie da.
    Dyspozycja zostala wydana i trzeba zrealizowac :-)

    No - wydaje sie, ze mozna zadzwonic do klienta, i upewnic sie,
    ze naprawde chciał przeniesc numer. Bo moze jakis oszust czy pomyłka.
    Czy mozna mu przestawic lepszą oferte ... troche wątpie, bo sie
    zaraz jakies urzedy zainteresuja.

    Załózmy jednak, ze udało sie klienta przekonac i w porozumieniu
    wysłac odmowę uwolnienia numeru.
    I klient zostaje z nowo zawartą umową :-)

    > I czas jest, i możliwości są -- można po obu stronach złożyć rezygnację...

    Rezygnacje u starego operatora mozesz wczesniej zlozyc.
    No ale skoro poszedles na Poczte, to nie złożyleś :-)

    A teraz jest juz tylko 24h na reczywiste przeniesienie nr,
    przynajmniej tak mi sie wydaje.

    J.