    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 7 Jun 2022 11:47:21 +0200

    On Tue, 7 Jun 2022 00:17:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "J.F" h...@4...net
    >
    > Mogą zrozumieć mnie...
    >
    > Już po napisaniu postu pomyślałem, że może piszę po polsku,
    > ale czytają mnie Ukraińcy, którzy mnie nie panimają...

    Po prostu jestes dla nich bardzo nietypowym przypadkiem, i nikt nawet
    nie wpadnie na to, ze to u nich sie cos pomylilo ..

    > Tuż po zgarnięciu tego numeru zauważyłem w necie, że ów nr należy do
    > Plusa. Pomyślałem, że należał, skąd został przeniesiony do Nju... Ale...
    > - skoro ktoś przeniósł, dlaczego wypuścił tak ładny numer?

    Z dziesiatek roznych przyczyn. Najprostsza - nie zalezalo mu.

    > - dlaczego inne numery z tej puli (czy jak to nazwać) też
    > należą do Plusa a można je kupić w Nju?

    > Masa numerów z tą samą szóstką pierwszych cyfr rzekomo (wg jakiejś

    Podaj choc pierwsze 4.

    > strony w necie) należy do Plusa. Mało prawdopodobne, że takie masy
    > ludzi przeniosły się z Plusa do Nju, po czym zostawiły tak ładne
    > numery w Nju... Chcę skompletować ;) więcej tych numerów...
    > [czego człek nie uczyni z nudów?!]

    Mozliwe, ze jakas firma wziela hurtem 1000 czy 500, potem przeniosla,
    potem zakonczyla.

    > Aż tak źle? Co wówczas, gdy ów pierwszy operator nie istnieje?

    Na razie tak chyba nie ma.
    Ale jak nie istnieje - to wraca do urzedu i urzad sprzeda jeszcze raz
    :-)

    > Ja też w to wątpię.

    Az tak bym nie watplil. Moze Orange uwaza za swoje.
    Tylko ... skad sie o tym urzad dowiedzial?

    > Wg mnie jest jakiś centralny spis numerów -- i w nim jest błąd...

    No jest, linki nizej.

    > Takie ładne numery mógł (bo jest najbliżej decyzyjnych
    > sfer) sobie dać właśnie Orange -- choćby do Nju...

    > Z Play tak, z Plusa nie, bo nie mam numeru w Plusie...

    > Oto wynik:
    > Operatorem numeru xxxxxxxxx jest Orange Polska S.A. (RPT: 1)
    >
    > Pociesza mnie ta wieść!!!
    >
    > 3.71 pln przepadło na zawsze... Chlip, chlip...
    > (skończył się 06 czerwca)

    Czyli problem gdzies w Play.

    alny-system-przenoszenia-numerow-

    > Przepraszamy, podana strona nie istnieje
    > Jeśli adres strony został, wpisany w oknie
    > przeglądarki prosimy sprawdzić jego poprawność.

    U mnie dziala.
    Moze ci bruzdzi "-" na koncu?

    > Ciekawe, czy ten tymczasowy numer chodzi -- jeśli
    > tak, czy dostanę nań bonus za przeniesienie... ;)

    Niewykluczone.
    Po czym numer zniknie, razem z bonusem :-)

    > BTW -- od tygodnia nie mam ani netu w komórce, ani nawet wychodnego
    > gadania...
    > -=-
    > Sprawa o tyle ciekawa, że do tej pory Play bardzo dobrze
    > mnie rozumiał i bardzo życzliwie mnie traktował. Na brak
    > życzliwości nie narzekam, ale ze zrozumieniem jest gorzej...

    IMO - tym razem to "komputery zawinily" :-)

    > Nie chciałbym popsuć dobrych relacji z Play. :)
    > [dobrych dla mnie]

    To plac rachunki :-)

    J.