    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenosiny Nju --> Play
    Date: Thu, 9 Jun 2022 00:43:14 +0200

    "J.F" sshlyfh1v3q0$....@4...net

    > Po prostu jestes dla nich bardzo nietypowym przypadkiem,
    > i nikt nawet nie wpadnie na to, ze to u nich sie cos pomylilo ..

    Najwyraźniej tak.

    > Z dziesiatek roznych przyczyn. Najprostsza - nie zalezalo mu.

    Jest naprawdę ładny.

    > Podaj choc pierwsze 4.

    Wówczas poznasz aż 6 cyfr, bo to 'abc cba xyx' z tym, że:
    - y i x są w jednej lini pionowej, x=y+6
    - a, b, c są w jednej lini poziomej, c=b+1=a+2

    Mam jeszcze podobny -- 'abc cba xyx',
    ale tu 'xyx' są w jedenj lini ukośnej.

    > Mozliwe, ze jakas firma wziela hurtem 1000 czy 500,
    > potem przeniosla, potem zakonczyla.

    Może. :)

    > Na razie tak chyba nie ma.
    > Ale jak nie istnieje - to wraca do urzedu i urzad sprzeda jeszcze raz

    Ciekawe, co wówczas, gdy numer szybko wędrował i po 20 latach
    trudno odtworzyć nośną histErię... ;)

    > Az tak bym nie watplil. Moze Orange uwaza za swoje.
    > Tylko ... skad sie o tym urzad dowiedzial?

    Orange chyba ma stabilną ;) pozycję w RP.

    > No jest, linki nizej.

    Owszem -- i tam numer jest w Orange.

    >>> https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug/

    Zaproponowano mi odzysk -- kosztem 38 groszy... ;)

    > Czyli problem gdzies w Play.

    >>> https://www.telko.in/operatorzy-szybko-docenia-centr
    alny-system-przenoszenia-numerow-

    > U mnie dziala.
    > Moze ci bruzdzi "-" na koncu?

    Już jest OK.

    > Niewykluczone.

    Kiedyś w Orange odpaliłem bonus na tymczasowym -- bonus
    odnalazł się na przenoszonym, ale sumaryczny czas nie zwiększył się. :)

    > Po czym numer zniknie, razem z bonusem :-)

    Wówczas raczej przywrócą -- do tej pory nie miałem tego rodzaju problemów z Play.

    > IMO - tym razem to "komputery zawinily" :-)

    Raczej -- niechęć do czytania.

    > To plac rachunki :-)

    Właśnie problem zaistniał, gdy zapłaciłem!
    Zwykle tak jest -- łatwiej program skrakować niż odpalić płatną licencję...
    Do tej pory Play dawał mi prawie (parę razy doładowałem po 5 pln) wszystko
    za free, czasami dorzucał coś (niedawno dorzucił 5 pln, gdy przeterminowałem
    ważność numeru -- przy okazji ponownego uaktywnienia) czasami wypuszczał numer
    już nieaktywny... Teraz jestem zwyczajnym klientem -- KUPIŁEM :) gdzieś starter
    i chcę przenieść ten numer zdecydowanie pierwszy raz do Play!

    -=-

    Może w poniedziałek pójdę do salonu... Może wyrobię się do piątku?...

    -=-

    Rozmyślam o kredytówce Citi z 600 pln na Allegro oraz kupnie dwóch Tend O9...
    Mocowanie jednym cybantem źle wróży... https://www.youtube.com/watch?v=ZUOSDrFyCYI
    23 dB zysku antenowego i na oko fajny soft... Przesuwanie kanału o 5 MHz w razie
    czego...
    Ale ten pojedynczy cybant... Czy na takim talerzyku nie zbierze się śnieg lub deszcz?

    Co gorsza -- na te 600 pln bym czekał co najmniej 8 miesięcy...

    Chyba lepiej by było, gdybym znalazł taką (lub podobną) Tendę w zaniżonej cenie...
    'Tenda O2' lub 'Tenda O4' lub 'Tenda O6' lub 'Tenda O8' lub 'Tenda O9'...

    Do Biedronki Citi daje tylko 400 pln...

    --