  • Data: 2021-04-07 08:48:30
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/04/2021 21:01, J-23 wrote:
    > Zwróć uwagę że GC odbywa sie podczas zupelnie oddzielnej operacji.

    No ale zrobili czy nie?

    > Tutaj projektaci w IB/FB nie przejmowali się tym na etapie tworzenia
    > struktury i ty też nie powinieneś

    Łomatko...

    > I w czym widzisz problem? bo ja żadnego mozesz taki plik obciac o
    > określoną ilość bajtów i tyle

    O tym że najpierw muszę przeallokować strukturę w środku. Pod rygorem
    wielodostepu i utrzymania spójności.

    > Trzymaj się tematu bo odpływasz. Naprawde masz problem z zakodowaniem
    > tego co wypisałeś w punktach w formie klasy z metodą SaveToFile

    To takie proste? Wystarczy nazwać klasą "SaveToFile" i nagle wózki
    dopisują kilkadziesiąt tysięcy lini kodu samodzielnie? WOW! Dzięki!

    > i potem
    > odczytać w całości lub po fragmencie? Bo zacząłbym od tego i zobaczyłbym
    > gdzie leży problem? Tzn czy mam problemy wydajnościowe, z dostępem itp

    No wiec tam nie leży. Mimo że dalej traktujesz mnie jak idiotę to musisz
    wiedzieć że ta apliakcja nie jest niedzielnym programikiem do robienia
    faktur z OpenPascalu. To deczko bardziej wymagający kawałek kodu i różne
    pomiary, analizy, doświadczenia i pomysły się już przewinęły. Powiedzmy,
    że nie przejmowałbym się wydajnością czytania bloków z pliku, nawet
    jesli po drodze jest warstwa translacji wirtualnego systemu plików.