    Subject: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: J-23 <B...@p...fm>
    Date: Wed, 7 Apr 2021 12:42:07 +0200

    W dniu 2021.04.07 o 12:03, heby pisze:

    > No właśnie. Niepotrzebnie dyskutujemy, to tylko zwykły format, do
    > napisania w każdym sklepie z formatami.

    Ty nie rozumiesz podstaw o których juz pisałem

    Dla uproszczenia skupie się na dwóch elementach

    co decyduje o tym co jest
    a) katalogiem
    b) plikiem

    Wybierz sobie dowolny system plików i sprawdź.

    Może wtedy pojmiesz że ty to musisz napisać sam lub wziąć to obadać na
    podstawie istniejących rozwiązań

    Bo ty ciągle powtarzasz jedno że chcesz pracować na pliku, ktory będzie
    zachowywał się jak partycja i to jest zrozumiałe.

    Nie zrozumiałe jest tylko to czego tak naprawdę szukasz bo wszystko
    czego potrzebujesz masz dostępne w postaci kodu a że tego jest dużo i
    dużo analizowania to inna bajka.

    Pozdrawiam
    J-23