  • 21. Data: 2021-08-10 14:53:07
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 10 Aug 2021 11:39:23 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > Tylko nie wiem, jaką rolę ma pełnić ta konfiskata?
    >
    > Że niby sprawca nie będzie miał czym jeździć?

    Taki K nie myśli ale ty, skoro już się podpisujesz, mógłbyś. Owszem ,
    nie będzie miał czym jeździć w większości przypadków przez czas
    wystarczający aby ochłonąć. A jeśli nie ochłonie, kupi i nabroi to znów
    mu się zabierze oraz zapudełkuje na kilka lat w celu ochłonięcia.
    Zresztą, ja nie ma co chwalić a ty czego krytykować bo ustawy jeszcze
    nie nie usmażyli. Jak będzie, pogadamy tu jeszcze raz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 22. Data: 2021-08-10 14:54:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Aug 2021 12:34:08 +0100, K napisał(a):

    > I na pewno za to, ze ktos jechal z toba na czolowke to mu zabiora
    > samochod.

    To akurat ty wymyśliłeś. Jakoś cienko ci to myślenie idzie. Brak wprawy
    czy co? :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 23. Data: 2021-08-10 15:07:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Kiedy z rok temu postulowałem tu że należy karać pijanych kierowców
    > przepadkiem samochodu, nikt się ze mną nie zgodził, wymyślaliście
    > rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:
    > https://tiny.pl/9mvxd

    Oni lubią okradać to czemu mieliby tego nie zrobić.

  • 24. Data: 2021-08-10 15:09:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.08.2021 o 09:28, J.F pisze:

    > A bo to pierwszy pomysl PiS, ktory nie wszedl?
    >
    > Nasze watpliwosci pozostaly - pojedzie pijany pilot, i co - rzad sobie
    > zarekwiruje Boeinga? Czy tylko Trzaskowskiemu autobus zabierze?
    > Albo wlascicielowi firmy transportowej tira ..
    >
    > Jeden za 0.21 promila straci nowego mercedesa czy porsche, drugi za
    > 2.1 promila rozstanie sie z maluchem.
    > Takie to Prawo i Sprawiedliwosc :-)
    >
    > Ta rekwizycja pojazdu ma jeden sens - jak widac teraz, wiele osob ma
    > zakaz, i jezdzi dalej.
    > Nie bedzie mial samochodu - nie bedzie jezdzil :-)
    >
    > Ale to mozna rozwiazac na inne sposoby.

    To dotknie tylko zwykłych ludzików a zdeterminowany np. pożyczy samochód
    i się przejedzie.

  • 25. Data: 2021-08-10 15:11:45
    Od: collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 10.08.2021 o 09:28, J.F napisał:

    > Jeden za 0.21 promila straci nowego mercedesa czy porsche, drugi za
    > 2.1 promila rozstanie sie z maluchem.

    No i dobrze - dura lex, sed lex. W szczególnych przypadkach,
    gdy samochód stanowić będzie dla posiadacza dużą wizualną
    wartość emocjonalną (np. Merc po dziadku z Wehrmachtu), to
    może być zabierany tylko silnik, a komora silnikowa zalana
    betonem. Do postawienia przed domem zamiast krasnala.

  • 26. Data: 2021-08-10 15:15:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    lizm-w-akcji-czyli-plaga-pijanych-kierowcow/

    > Uważaj, bo cię pijany populizm skasuje na drodze. Z mojego skromnego
    > dorobku jako kierowcy wynika że raz na 100-200 km trafia się populizm
    > który wyprzedzając jedzie ci naprzeciw po twoim pasie. I ma nadzieję że
    > zdąży a ty masz nadzieję że uciekając trafisz między drzewa i że rów nie
    > za głęboki. A tak, bryka zabrana, prawko też i jak chcesz pojeździć bez
    > prawka to hulajnoga.

    Jaka tam hulajnoga? Gość jeździ pożyczonym i po sprawie. Po prostu go
    okradłeś.

    > Wy trzej coście odpowiedzieli, błędnie posądzacie PIS o autorstwo
    > ewentualnej ustawy. Piszą ją bezpartyjni fachowcy z odpowiedniego biura.
    > Tam minister któryś z kolei i on nieważny. Ważni są pracownicy w tle
    > którzy wiedzą co robią.

    Oni to robią na zlecenie. Mogą wymyśleć cokolwiek na co jest to
    zlecenie. Mogą kraść w imię prawa albo zabijać.

  • 27. Data: 2021-08-10 15:17:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Życzę wiele szczęścia oraz gumowych drzew :) Tym niemniej, prawodawcy
    > usiłują wbrew tobie ratować cię nawet przed trzeźwymi co to jeżdżą
    > szybko ale bezpiecznie :) Jakbyś przeczytał artykuł, wiedziałbyś że
    > konfiskata dotyczy rownież aut trzeźwych przestępców drogowych.

    "Kiedy z rok temu postulowałem tu że należy karać pijanych kierowców
    przepadkiem samochodu..."

    Piszesz coś i sam nie wiesz co.

  • 28. Data: 2021-08-10 15:17:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 15:11:45 +0200, collie wrote:

> [...]
    > może być zabierany tylko silnik, a komora silnikowa zalana
    > betonem. Do postawienia przed domem zamiast krasnala.

    Duralex - na pamiatke dostanie film z rozdrabniacza, albo protokol z
    aukcji :-P

    Tylko co potem - pijaka rozpoznasz po tanim samochodzie? :-)

    J.

  • 29. Data: 2021-08-10 15:18:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.08.2021 o 14:08, J.F pisze:
    > On 10 Aug 2021 11:21:12 GMT, Dominik Ałaszewski wrote:
    >
    > Ale tak calkowicie zlikwidowac drogowke?

    A co jest takiego w prowadzeniu pojazdów że trzeba do tego specjalną
    formację?

  • 30. Data: 2021-08-10 15:18:49
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > przepadkiem samochodu, nikt się ze mną nie zgodził, wymyślaliście
    > rozmaite trudności przy realizacji tego prawa. A tu, proszę:

    Gówno tam przeanalizowali i gówno z tego będzie.
    Od 30-lat to państwo nie potrafi sobie poradzić z samochodami
    zabezpieczonymi jako dowody w sprawie, porzucone czy też użyte do
    przemytu/przestępstwa.
    Znajomy ma parking na którym Policja, Straż Graniczna i Służba Celna
    przetrzymują, po nawet kilkanaście lat, pojazdy. Co miesiąc wystawia im
    faktury na kilka, kilkanaście tysięcy złotych za to tylko, że u niego
    stoją. Po kilku latach to są takie złomy, że nikt tego nie chce, aż w
    końcu i tak państwo płaci za ich złomowanie. Dla niego czysty biznes,
    ale gdzie teraz będą przechowywane te pojazdy i kto będzie płacił za to
    płacił? Gość od którego nie można wyegzekwować mandatu, że o zakazie
    prowadzenia pojazdów nie wspomnę?