  • 1. Data: 2021-08-01 11:28:20
    Temat: B31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Piętno dla mnie za tłumaczenie kretynowi z naprzeciwka co znaczy znak
    B31. Nauczka na przyszłość - nie dyskutować z idiotami na drodze - i tak
    nie zrozumie a będzie tak przekonany o swojej racji, że przez chwilę
    zacząłem mu wierzyć. Prawie mnie przekonaa argumentem, że "przepis ja
    najbardziej może być idiotyczny bo przecież piszą go kretyni";)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-08-01 13:20:38
    Temat: Re: B31
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    > Piętno dla mnie

    NTG

> [...]
    > zacząłem mu wierzyć. Prawie mnie przekonaa argumentem, że "przepis ja
    > najbardziej może być idiotyczny bo przecież piszą go kretyni";)

    Mnie niedawno podobny typek chciał wmówić, że na parkingu pod marketem
    (oznakowanie na wjeździe droga wewnętrzna" to pierwszeństwo z prawej nie
    obowiązuje (żadnych znaków pionowych i poziomych nie ma), a nawet jakby, to
    ja mu wyjechałem (z prawej) i nawet nie patrzyłem w lewo... Pewnie wyznawca
    PIS

    --
    'Tom N'