  • Data: 2009-10-09 20:12:50
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 22:06, "smoq" <p...@p...fm> wrote:

    > Zupełnie Cie rozumiem, podchodzisz do motocykla maksymalnie utylitarnie, jak
    > najbardziej bezobslugowo, jak mozna. Dokladnie mam tak samo. Po co
    > kombinowac z polowicznym dzialaniem ssania, jesli mozna miec wtrysk. Wg
    > Twoich wskazan jest jeszcze kilka innych sprzetow niz fazer czy CBR. Bardzo
    > ciekawe wydaje sie byc:http://moto.allegro.pl/item765402077_bmw1150rt_s
    alon_polska_maly_prze...

    Chłopak szuka czegoś następnego po GS500 (boi się 98KM) a Ty mu
    wyjeżdzasz z BMW 1150 RT który waży 280kg (nie wiem czy suchy czy
    mokry - nie chce mi się szukać) - dobre żarty :-) No chyba, że to Ty
    jesteś sprzedającym to wtedy rozumiem :-)

    Wydawało mi się, że niektóre motocykle mimo wtrysków mają również
    dźwignię ssania - z prostego powodu bo nie posiadają silniczka
    krokowego.

    --
    Artur