  • Data: 2009-10-10 16:31:08
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "The_EaGle" <t...@d...com> wrote in message news:haqb21$fu9$1@news.onet.pl...
    > To praktycznie jest to samo. Ilość niepożądanych substancji to m.in ilość
    > CO2 a ta jest wprost proporcjonalnie zależna od ilości spalonego paliwa.

    Nie zgadzam sie. Ilosc CO2=ilosc spalonego paliwa. I to jest pozadany
    produkt pracy silnika zasilanego paliwem w postaci weglowodorow. Jest
    jeszcze para wodna. Cala reszta (NOx, siarczany, CO) to sa niepozadane
    substancje, gdyz teoretycznie w ogole (gdyby spalac czyste weglowodory) nie
    powinny powstawac (moze poza CO).

    Czesto, gesto zdaza sie, ze silniki z wtryskiem wcale mniej od silnikow na
    gazniku nie pala, a wrecz przeciwnie (hint pozamotocyklowy=>silniki renault
    z serii F2N na gazniku, mono i multipunkcie).

    > Nie słyszałem/widziałem aby w instrukcji było napisane że wtryski należy
    > wymieniać co XX km.

    A gazniki? Widziales gdzies w instrukcji, ze nalezy wymieniac dysze/dowolne
    elementy/kompletne gazniki co XXkm?

    > Czyścić tym bardziej - to się nie czyści - chyba że chcesz sobie dolać
    > V-Power to samo czyści wtryski.

    Znowu niemotocyklowy przyklad (nie mialem motocykla na wtrysku:P) -
    poczekaj, az Ci wadliwy (filtron) filtr paliwa przepusci syf, ktory pozatyka
    wtryskiwacze, to zobaczysz, ze zadne V-Powery nic nie dadza. Inne dodatki
    tez nie.

    --
    pzdr:
    Ivam