-
Data: 2010-02-10 23:02:28
Temat: Re: Przetaczanie otworu centrującego
Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> kogutek pisze:
> > Śruby ustawiają koło w osi a nie otwór.
>
> ale śruby spełniają tylko funkcję mocowania felga i tak trzyma się na
> otworze centrującym. Ja będę stosował śruby niestety pływające
>
> Chyba ze to jakiś wynalazek a
> > nie samochód robiony seryjnie.
>
> to fiat cinquecento piasta 58.1 do tego dystans a na dystans pierścień
> na 67.1 i felga o której mowa którą właśnie muszę przetoczyć.
>
> Jak sobie zrobisz dychę luzu to po pół roku nie
> > zdejmiesz koła z samochodu. Milimetr luzu to minimum.
> >
>
> to teraz sam już nie wiem :/
>
> --
> krzysiek82
Jak nie wiesz to nic nie zmieniaj. Nie znasz się na tym. Jak włożysz dystans
między tarczę a felgę i odsuniesz w ten sposób felgę. To zmienisz warunki pracy
łożysk w kołach, wahacza, kolumny. Łożyska pod względem nośności konstruktor
policzył dla konkretnych warunków pracy, pozostałe elementy również. Jak
wysuniesz koło o dwa centymetry to musisz przesunąć łożyska o dwa centymetry w
tą samą stronę. To jest niewykonalne. Taką przeróbką zrobioną nie wiadomo po co,
chyba tylko z głupoty. Narażasz nie tylko siebie ale i innych. Teoretycznie tak
przerobiony samochód nie ma prawa przejść na uczciwym przeglądzie. Gdyby zdarzył
się wypadek i powodem mogła by być Twoja przeróbka to ubezpieczyciel wypłaci
poszkodowanemu z Twojej polisy i wystąpi z regresem w stosunku do Ciebie. Bo nie
poinformowałeś go o dokonanej przeróbce. On w ramach ubezpieczenia OC umówił się
z Tobą że będziesz jeździł takim samochodem jaki zrobiła fabryka. Ja mam tak
napisane w warunkach ubezpieczenia. Daj sobie spokój. Z cienkiego wyścigówki nie
zrobisz. Wydasz tylko niepotrzebnie kasę.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.10 23:24 Tomasz Pyra
- 11.02.10 09:40 krzysiek82
- 17.02.10 08:48 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 Drastycznie rośnie import stali - w hucie w Dąbrowie Górniczej zostanie wygaszony wielki piec
- 2025-07-25 I kolejny inżynier...
- 2025-07-25 Kobiety, bójcie się inżynierów...
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=