  • Data: 2009-03-18 10:50:54
    Temat: Re: Przetwornica StepUp
    Od: "Mamba" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z układów jestem słaby, ale może zrób tak jak ja, kupiłem na giełdzie
    ładowaczkę samochodową do komórki za 3 zł. w środku jest przetwornica
    na 34063 gotowa, tylko zmieniasz dzielnik i masz przetwornicę na 5V .
    Chyba, że z Uwej jak piszesz od 3.5 do 6 to nie będzie chodzić, bo
    faktycznie jest to trochę step up i trochę step down. Może niech
    podpowiedzą fachowcy czy to się da. A co to za akumulatory od 3,5 do 6V

    Idę twoją drogą - kupiłem ładowarkę do SE ma 4.8V na wyjściu przy 6V na
    wejściu.

    Akumulatory to zwykłe typu "paluszek" x4 więc w szczycie jak ktoś tam wsadzi
    zwykłe paluszki to będzie miał 1.5x4=6V a rozładowane akumulatory to 0.9 x4
    = 3.6 V przy tym napięciu musi mi ruszyć przetwornica, żeby mikroprocesor
    zmierzył napięcie i zapalił leda - "niskie napięcie" i się po paru sekundach
    wyłączył.

    Rafał