  • Data: 2012-08-13 13:06:59
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 13 Aug 2012 10:24:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie> 100 PLN za większy zbiorniczek z
    kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i
    trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie
    tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

    > Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
    > najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
    > pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
    > hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

    Już o tym kiedyś dyskutowaliśmy, więc tylko się przypomnę, że w moim
    przypadku taki DYI oiler się nie sprawdzał, bo mam w SV jasne felgi i
    tylna choćbym na głowie stawał i tak była uwalona olejem z oilera. Jak
    ktoś ma felgi na których nie będzie widać smaru (lub nie przeszkadza mu
    syf na feldze) to może sobie założyć dowolne rozwiązanie gotowe lub zbudować
    je samemu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/