-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!uw.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mail
From: PH <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Pytanie do elektryków - prąd i zabezpieczenia
Date: Fri, 26 Jun 2009 10:50:16 +0200
Organization: Warsaw University of Technology
Lines: 20
Message-ID: <h2223q$tip$1@julia.coi.pw.edu.pl>
References: <h1rdqk$5l1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
<6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 10.5.101.131
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1246006202 30297 10.5.101.131 (26 Jun 2009 08:50:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Jun 2009 08:50:02 +0000 (UTC)
X-Antivirus: avast! (VPS 090625-0, 2009-06-25), Outbound message
In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:566197
[ ukryj nagłówki ]Zbyszek pisze:
>
> A wracając do zabezpieczenia silnika to może się okazać, że nigdy takie
> zabezpieczenie nie będzie miało okazji zadziałać.
> Ale jesli już to zabezpieczenie silnikowe ci odłączy silnik tuż przed
> spalenie, a S-ka tuż po spaleniu.
>
> Obejrzyj sobie charakterystyki czasowo - prądowe np. M250 i S300 z katalogu
> Legranda.
> http://www.zenex.pl/att/1/legrand_kat/02_apar_zab/Le
grand_2004_02_Aparaty_zabez
> p_05_Wylaczniki_silnikowe_137_153.pdf
>
Nie muszę, wiem w którym te miejscu charakterystyki się różnią. Chałupa
się pali sialalalala! A jak już się spali to pan ubezpieczyciel wyślę
rzeczoznawcę.
--
PH
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.09 10:41 Papa Smerf
- 26.06.09 11:40 Papa Smerf
- 26.06.09 20:27 J.F.
- 26.06.09 20:31 J.F.
- 26.06.09 23:14 Tomasz Wójtowicz
- 27.06.09 05:56 J.F.
- 28.06.09 22:01 badworm
- 29.06.09 06:18 Zbyszek
- 29.06.09 09:10 PH
- 29.06.09 14:11 Papa Smerf
- 29.06.09 14:06 Michal Smolnik
- 29.06.09 19:10 badworm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie