    Subject: Re: Pytanie o kamerę (szczególnie do Atlantisa)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Mon, 16 May 2016 08:44:08 +0200

    W dniu 2016-05-15 o 17:27, jacek pozniak pisze:

    > Znalazłem Twój post z początku kwietnia dotyczący kamery IP.
    > Przewijała się tam nazwa "Overmax Camspot 4.1".
    >
    > Jak rozumiem kupiłeś ją (je).

    Kupiłem do tej pory dwie.
    Kamery działają stabilnie. Nie miałem z nimi żadnych problemów. Możesz
    połączyć się z kamerą przez RTSP przez VLC, ale jakość jest średnia (nie
    udało mi się znaleźć opcji jej zwiększenia). Tak samo interfejs webowy
    pozwala jedynie na 640x480 przy 15 FPS. Za to ONVIF (testowyany na
    androidowej apce) pozwala dostać się do streama w maksymalnej, dostępnej
    jakości.

    W przyszłości planuję dokupić do tego jakiś rejestrator.
    Będę też rozbudowywał domową sieć kamer - na chwilę obecną planuję dodać
    jeszcze jedną. Zastanawiam się, czy tym razem nie kupić Camspot 4.2.
    Ktoś miał z nią do czynienia?

    BTW ktoś używał może Camspot 3.0? Kamerka z tego co widzę ma kopułkę
    ochronną, jednak producent nie podaje żadnych informacji na temat klasy
    ochronności. Czy taka kamerka sprawdzi się na zewnątrz, jeśli zamontuję
    ją w miejscu zadaszonym?