  • 1. Data: 2016-05-15 17:27:36
    Temat: Pytanie o kamerę (szczególnie do Atlantisa)
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Witam

    Znalazłem Twój post z początku kwietnia dotyczący kamery IP.
    Przewijała się tam nazwa "Overmax Camspot 4.1".

    Jak rozumiem kupiłeś ją (je).

    Pytanie: Czy jesteś zadowolony i czy spełnia wymagania, np. dotyczące
    otwartych protokołów, itd?

    Sam się przymierzam (w końcu!) do ogarnięcia tematu, no i pytam.

    jp

  • 2. Data: 2016-05-15 19:46:47
    Temat: Re: Pytanie o kamerę (szczególnie do Atlantisa)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.05.2016 o 17:27, jacek pozniak pisze:
> [...]
    > otwartych protokołów, itd?
    >
    > Sam się przymierzam (w końcu!) do ogarnięcia tematu, no i pytam.

    ja mam camspota 3.1 fajna, działa dobrze. Nie wymaga IE, działa w pełni
    pod firefoxem, oprogramodwanie na androida proste, działa dzwięk,
    wszystko super.
    Ale jak masz jedną kamerę. ja mam kilka, różnych firm, a wtedy pojawiają
    się schody. BEz wdawania się w szczegóły, dzwięk będzie działał tyko w
    jedną stronę, w niskiej jakośći. w wyskokiej nie działa dzwięk wcale.
    JEst też tryb wysokiej jakości bez PTZ. kamera wymaga przekierowania aż
    3 portów...
    Czy to źle? Nie do końca, bo w innych kamerach miałem więcej problemów.
    tyle że inne kosztowały ok 80zł nie 180.
    Ja ją kupiłem dla PTZ, na dźwięku mi mało zależy. jakość obrazu jest
    dobra. Tyle w temacie. Ja bym camspota 4.1 nie kupił, bo nie potrafię
    znaleźć zalet wymagających wydania ponad 200zł.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-05-15 20:19:29
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

> [...]
    > dobra. Tyle w temacie. Ja bym camspota 4.1 nie kupił, bo nie potrafię
    > znaleźć zalet wymagających wydania ponad 200zł.

    Ja potrzebuję zewnętrznych, stąd chęć kupienia 4.1 :-)
    A czy ona ma jakieś ogólnie znane protokoły na pokładzie, np MJPEG czy coś
    podobnego? Czy ktoś próbował, np. do Motion podłączyć?

    jp

  • 4. Data: 2016-05-16 08:44:08
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 17:27, jacek pozniak pisze:

    > Znalazłem Twój post z początku kwietnia dotyczący kamery IP.
    > Przewijała się tam nazwa "Overmax Camspot 4.1".
    >
    > Jak rozumiem kupiłeś ją (je).

    Kupiłem do tej pory dwie.
    Kamery działają stabilnie. Nie miałem z nimi żadnych problemów. Możesz
    połączyć się z kamerą przez RTSP przez VLC, ale jakość jest średnia (nie
    udało mi się znaleźć opcji jej zwiększenia). Tak samo interfejs webowy
    pozwala jedynie na 640x480 przy 15 FPS. Za to ONVIF (testowyany na
    androidowej apce) pozwala dostać się do streama w maksymalnej, dostępnej
    jakości.

    W przyszłości planuję dokupić do tego jakiś rejestrator.
    Będę też rozbudowywał domową sieć kamer - na chwilę obecną planuję dodać
    jeszcze jedną. Zastanawiam się, czy tym razem nie kupić Camspot 4.2.
    Ktoś miał z nią do czynienia?

    BTW ktoś używał może Camspot 3.0? Kamerka z tego co widzę ma kopułkę
    ochronną, jednak producent nie podaje żadnych informacji na temat klasy
    ochronności. Czy taka kamerka sprawdzi się na zewnątrz, jeśli zamontuję
    ją w miejscu zadaszonym?

  • 5. Data: 2016-05-16 09:13:36
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-05-16 o 08:44, Atlantis pisze:

    > jeszcze jedną. Zastanawiam się, czy tym razem nie kupić Camspot 4.2.
    > Ktoś miał z nią do czynienia?

    Miałem na myśli Camspot 4.3, nie 4.2.

  • 6. Data: 2016-05-17 09:41:36
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Atlantis wrote:

> [...]
    > pozwala jedynie na 640x480 przy 15 FPS. Za to ONVIF (testowyany na
    > androidowej apce) pozwala dostać się do streama w maksymalnej, dostępnej
    Dzięki za info
    Muszę spróbować.

    jp