  • 1. Data: 2020-04-12 18:42:46
    Temat: Pytanie o wysyłke 4 koła
    Od: glumek <g...@g...com>

    Panowie jak wysyłam koła za pobraniem kurierem i musze je zapakowac w 4
    osobne kartony, to kwote pobrania podzielic na cztery? czy jak to zrobic ?

  • 2. Data: 2020-04-13 11:38:33
    Temat: Re: Pytanie o wysyłke 4 koła
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-12 o 18:42, glumek pisze:
    > Panowie jak wysyłam koła za pobraniem kurierem i musze je zapakowac w 4
    > osobne kartony, to kwote pobrania podzielic na cztery? czy jak to zrobic ?

    Czy każdy karton to osobna przesyłka?
    Chyba tak. Może się więc zdarzyć, że dojdą oddzielnie.
    Więc skąd ten problem?

  • 3. Data: 2020-04-13 12:11:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, April 12, 2020 at 6:42:48 PM UTC+2, glumek wrote:
    > Panowie jak wysyłam koła za pobraniem kurierem i musze je zapakowac w 4
    > osobne kartony, to kwote pobrania podzielic na cztery? czy jak to zrobic ?

    raczej nalezy wyslac jedna przesylke skladajaca sie z 4 paczek...

    https://www.kurierem.pl/porady-Paczka-a-przesylka---
    roznice-18.html

  • 4. Data: 2020-04-13 12:16:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 12:11, WS pisze:

    > raczej nalezy wyslac jedna przesylke skladajaca sie z 4 paczek...
    >
    > https://www.kurierem.pl/porady-Paczka-a-przesylka---
    roznice-18.html

    No to wszystko jasne.

  • 5. Data: 2020-04-14 09:12:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 18:42:48 UTC+2 użytkownik glumek napisał:
    > Panowie jak wysyłam koła za pobraniem kurierem i musze je zapakowac w 4
    > osobne kartony, to kwote pobrania podzielic na cztery? czy jak to zrobic ?

    Robisz jedna przesyłkę składająca się z 4 paczek
    Paczki kurierskie to najczęściej do 30kg więc zważ może w 2 paczkach się zmieścisz.
    Sendit.pl polecam