  • Data: 2010-06-29 10:38:56
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: fex7777 <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Rogalanapisal

    > Pomylily Ci sie formy komunikacji internetowej to nie forum na onecie
    > tylko usenet.

    > Chce to zobaczyc, znaczy te 100km/h po lesie quadem z tym, ze ja

    > Chcialbym poleciec na ksiezyc, moze byc?

    > Zapraszam na Lublinek i za oczyszczalnie GOS, zobaczymy czy LTZ plywa :)

    > Aaaa to wiele wyjasnia. ;)

    No chej niema sprawy chetnie przywleke swojego szwerszenia do lodzi choc
    niemam blach :P
    Ale jak co niema sprawy również zapraszam wszystkich co moga swoimi
    quadzikami wpasc 100 km za łódź okolice spały za tomaszowem mazowieckim
    mam tam lasów i dróg ponad miare chetnie oprowadze ekipe 4 quadów po swoim
    terenie :)
    a z tym 100 km/h nieprzesadzam gas jest do końca wciśniety nawet przy
    zespawanej ramie niepytajcie
    uderzenie było mocne w drzewo ale jest ok troche znosi na bok ale nadal
    zrywa asfalt .

    Jesli jest ktos zainteresowany spotkaniem zapraszam max 3 osoby do siebie
    na rancho w razie pytań i checi piszcie
    skype mmk7777 pozdrawiam tych co w oczach lubia widziec tylko szybkosc po
    lesnych drogach .

    P.S
    Nawiązujac do wszystkich wypowiedzi tych co linki rozwieszaja alb0o z
    dziecmi na spacery chca chodzic ten z linka niech sie za jaja powiesi
    lepiej za marchewke bo jaj niema skoro wkurza go predkosc ludzi ktorzy sie
    na tym znaja pewnie maluchem w niedziele wyjerzdza i wszystkich wkurwia a
    ten co na spacer chodzi tez mam dziecko ale czlowieku wyluzuj czasem
    trzeba sie odstresowac innaczej zestazejesz sie za szybko ci co na ..7
    chca dzwonic to wiecie co z nimi robia w pace ??
    wszystklo reszte niebede wyjasnial
    quad mimo to najleprza predkosc zagraza tylko temu co jedzie a nie innym
    na drodze jak to jest ze scigaczami nic do nich niemam ale chlopcy
    czesciej na ulicach przesadzaja niz my w lasach wiec jeszcze raz QUADOWCY
    BANDITOS trzymajcie sie razem i zapraszam dalej do pisania :)

    zapraszam na spotkanie za Lodzia :)
    piszcie skype :)

    FEX LTZ 400 :P