    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: RTX3070/80
    Date: Mon, 28 Sep 2020 12:23:44 GMT

    On 2020-09-28, kosmos <k...@u...pl> wrote:

    > Przez weekend pobawiłem się FS2020 na GTX 1060 (W MIARĘ porównywalna do
    > 1660). Nie spędziłem w grze zbyt dużo czasu, ale trochę polatałem nad
    > Warszawą różnymi samolotami.
    > Gra dla mojego monitora (1920x1080) zaproponowała domyślnie wysoki
    > poziom detali i przy takich ustawieniach w zasadzie nie jest źle i da
    > się grać, ale zdarza się, że płynność spada (nie wiem o ile/do ilu
    > klatek na sekundę, ale jest to odczuwalne). Jeśli będę jeszcze w to
    > grał, to pewnie jednak obniżę nieco poziom detali dla większego komfortu.
> [...]

    Generalnie mam podobne odczucia. Poprawa po przejściu z 1050 na 1660S
    jest wyraźna ale szału nie ma. Płynność, co zrozumiałe, zalezy w dużej
    mierze od ilości obiektów i jeśli jest ich zbyt wiele, to praktycznie
    przy dowolnym ustawieniu zaczyna "szarpać". Jest to zresztą zgodne z tym
    co gdzieś-tam przy benchmarkach wyczytałem, że są lotniska czy tez
    okolice, gdzie nawet najlepsza testowana grafika (2080) w trybach
    dalekich od ultra osiąga średnio ledwo kilkanaście fps.

    --
    Marcin