    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: RYZEN
    Date: Fri, 25 Sep 2020 02:51:30 GMT

    On 2020-09-24, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > /.../

    > Bo za jakiś czas PCI EXPRESS 4.0 czy tam coś będzie dawało przewagę a
    > wypasiony obecny proc będzie tani
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_chipsets
    >
    > X570 ma lepsze usb i Expresa 4.0.
    > Chyba że to ściema?

    Pewnie racja, ale ja jestem trochę minimalista i zawsze patrzę na
    kompromis cenowo-użytkowy, czyli czy rzeczywiście istotnie odczuję tę
    różnice. Teraz sobie zmodernizowałem peceta do gier i zamieniłem np.
    jakieś przeciętne ssd na nvme 970 Samsunga, m.2. PCIE3 i różnica jest
    spora, ale jakby to miało być PCIE4 to wątpię abym odczuł.

    Z drugie strony, różnica pomiędzy tym co kupiłem (B350) a X570 to jakieś
    500zł co w sumie nie jest dużo, keśli ten pecet ma starczyć na lata.

    --
    Marcin