    Date: Wed, 14 Sep 2022 10:58:00 +0200
    Subject: Re: Radio internetowe DIY - dziwne zrywanie dźwięku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>

    On 13.09.2022 15:03, adam13lat wrote:

    > Czy ten projekt na PIC32MX795F512 jest ogólnodostępny? Czy też to Pana
    > autorski pomysł?

    Projekt autorski, chociaż zarówno wzory płytek jak i kod są dostępne na
    GitHubie.

    https://github.com/marekw1986/InternetRadioPIC32DP83
    848

    Tylko ostrzegam, że projekt jest ciągle w wersji roboczej. Na chwilę
    obecną więcej rzeczy nie działa niż działa. Da się testowo odtwarzać MP3
    z nośnika lokalnego albo streamy z sieci, ale wszystkie ścieżki i URL-e
    muszą być zaszyte w kodzie. Będę musiał jeszcze napisać interfejs
    użytkownika (impulsator obrotowy + HD44780 + kilka przycisków + prosty
    interfejs WWW) oraz całą logikę sterującą.

    Generalnie projekt jest dość stary i do strony hardware'owej
    podchodziłem kilka razy. Najpierw powstała bodajże wersja na
    PIC24FJ265DA210 z ENC28J60 w roli interfejsu sieciowego. Jednak dopiero
    po złożeniu układu zorientowałem się, że spora część RAM-u w tym MCU nie
    jest dostępna bezpośrednio w przestrzeni adresowej i wymaga stosowania
    specjalnych poleceń do korzystania z niej. To wymagałoby przepisania
    części bibliotek o największym zapotrzebowaniu na RAM, więc po prostu
    przeniosłem się na PIC32MX795F512, początkowo nadal korzystając z
    ENC28J60. W końcu jednak zaprojektowałem płytkę korzystająca z
    wbudowanego Ethernetu, która teraz stanowi główną oś projektu.
    Trochę później wykonałem tez płytkę z STM32F107, która na razie leży -
    być może po dopracowaniu wersji na PIC32 przeniosę go na tę platformę.

    Generalnie jeśli chcesz sobie szybko złożyć radio Internetowe to nie
    polecam mojego podejścia. To od początku był/jest projekt edukacyjny,
    mający na celu sprawdzenie swoich umiejętności i nauczenie się czegoś
    nowego. W Internecie bez problemu znajdziesz opisy podobnych urządzeń
    zrobionych dużo prościej na ESP32 albo Raspberry Pi Zero. :)