    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radio internetowe DIY - dziwne zrywanie dźwięku
    Date: Thu, 15 Sep 2022 09:23:52 +0200

    On Thu, 15 Sep 2022 09:03:14 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Z klasycznym radiem to nie ma wiele wspólnego. To tylko odtwarzacz
    > streamów z Internetu.

    A tak btw skąd brałeś url streamów? Jak ja robiłem to samo radyjko z
    10 lat temu to zirytowało mnie już wtedy ukrywanie lub zaciemnianie
    urli przez niektórych nadawców komercyjnych. Przez ukrywanie rozumiem
    embedowanie ich w jakiś durnych playerach webowych albo aplikacjach
    na telefon. Wtedy już zacząłem się zastanawiać ile to radyjko jeszcze
    pociągnie aż znikną ogólnie dostępne url na jakieś ukryte wooshmoo
    dostępne tylko dla zamkniętych playerów. O znikaniu (zastępowaniu
    czymś innym) ogólnie dostępnych formatów audio nie wspominając.

    --
    Marek