  • 1. Data: 2023-08-16 21:44:20
    Temat: Radiomagnetofon Clatronic CD, Radio, kaseciak, jak się włącza ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Radiomagnetofon Clatronic CD, Radio, kaseciak, jak się włącza ?

    Jest na bakterie i na 230V, ze śmietnika

    Jest przełącznik:
    FUNCTION

    RADIO TAPE CD

    a pod przełącznikiem, na czerwono

    POWER OFF

    Przełączam na RADIO, stroję, głos na maksa , ale nic nie charczy
    to nie wiem czy jest w trybie
    POWER OFF
    czy RADIO is ON

    Stary syfilis, ale znajomy mnie prosił

  • 2. Data: 2023-08-17 04:53:42
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Jest przełącznik:
    > FUNCTION
    >
    > RADIO TAPE CD
    >
    > a pod przełącznikiem, na czerwono
    >
    > POWER OFF

    Wyłączony jest jak jest w trybie TAPE i żaden z przycisków obsługujących
    kasetę nie jest włączony.

    > Przełączam na RADIO, stroję, głos na maksa , ale nic nie charczy
    > to nie wiem czy jest w trybie
    > POWER OFF
    > czy RADIO is ON

    Jest w trybie radio is on. Zepsute, wyrzucić.

    --
    Śmiech dziecka jest najcudowniejszym dźwiękiem jaki istnieje.
    No chyba, że jest 3 w nocy, a ty jesteś w domu sam.

  • 3. Data: 2023-08-17 14:58:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 17 August 2023 at 04:56:59 UTC+2, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    > Śmiech dziecka jest najcudowniejszym dźwiękiem jaki istnieje.
    > No chyba, że jest 3 w nocy, a ty jesteś w domu sam.

    Dzięki bracie.

    W nocy zebrał się Komitet Noblowski i przyznał ci
    Elektroniczną Nagrodę Nobla

    jak ruszam tym goownianym przełącznikiem w te i nazad to coś zaharczy, czyli głosniki
    stereo dobre.

    Może padł sam przełącznik

    Dobre, bo ze śmietnika

  • 4. Data: 2023-08-17 20:40:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 17.08.2023 o 14:58, a a pisze:
    > Dobre, bo ze śmietnika

    Za darmo to uczciwa cena :)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 5. Data: 2023-08-22 04:56:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > jak ruszam tym goownianym przełącznikiem w te i nazad to coś zaharczy,
    > czyli głosniki stereo dobre.

    No to wymień goowniany przełącznik i nie zawracaj doopy.

    --
    Po upojnej nocy ze słonicą, mrówek ledwo żywy kładzie się pod drzewem.
    Podchodzi do niego kolega.