  • Data: 2021-06-18 09:31:38
    Temat: Re: Rdza pod światłem - Cortanin?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2021 o 18:48, sirapacz pisze:
    > jedną z metod na przedłużenie życia profila zamkniętego przeze mnie jest
    > walenie na ślepo pod dużym ciśnieniem wąskiego strumienia
    > farby/cortaninu aby związać rdzę żrącą od środka.
    Z tymi wszystkimi środkami wiążącymi rdzę myk jest taki, że jest to
    reakcja chemiczna i oba składniki (środek i rdza) muszą być w jakiejś
    proporcji. Jak rdzy jest za grubo, to środek nie jest w stanie tego
    zneutralizować. To tak, jakby wiadro kwasu chcieć zneutralizować
    szczyptą sody. Dlatego tak ważne jest wyczyszczenie, tylko jak wyczyścic
    profil od środka?
    Jacek