-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "Telejack" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Re:
Date: Fri, 21 Oct 2016 11:15:54 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 161020-1, 2016-10-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 38
Message-ID: <5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.155.226
X-Trace: 1477041354 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 178.43.155.226:11210
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239308
[ ukryj nagłówki ]Ewa napisał, a Telejack na to:
> Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:f4eb6813-e174-468f-8cbc-9b08fffe52d1@googlegrou
ps.com...
>> http://tinyurl.com/hx2mhmb
>> [...]
> Bardzo Ci dziękuję. Nie wiem jak to się stało, że tej strony nie
> znalazłam. Sprawdziłam, działa. Co prawda teraz tekst się włącza dopiero
> po 7 sygnałach, ale trudno. Wolałabym to móc ustawiać. Ale mam również
> możliwość ustawienia żeby od razu następowało przekierowanie,
> więc powinno starczyć.
> Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
> Ewa
Dla usługi przekierowania połączeń przy nieodbieraniu, czyli to co napisał
Ircys:
*61*19555# przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej zawsze wtedy,
gdy nie możesz odebrać telefonu np. gdy przebywasz poza domem.
Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #61#
dodatkowo - zmiana czasu (ilości dzwonków),
po którym nastąpi przekierowanie:
*19*NRT# (powinien być komunikat "Zlecenie zostało przyjęte")
gdzie NRT = czas (chyba w sekundach), musisz podać dwie cyfry, np.
*19*25#
-poeksperymentuj z długością tego czasu,
sama zmiana parametrów usługi nie kosztuje :-)
HTH. czyli Hope That Helps ;-)
--
Telejack
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zegarynka w roku 1950
- Historia numeracji w polskiej sieci telefonicznej - publikacja Eugeniusza Gołębiewskiego
- Za dwa lata nie będzie wielu usług (19xxx)
- Koniec ISDN w Orange.
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem