eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGalaxy A52s 5G - jak wykluczyć aplikacje z optymalizacji (usypiania)? › Re: Re:jak wykluczyć aplikacje z optymalizacji (usypiania)?
    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Re:jak wykluczyć aplikacje z optymalizacji (usypiania)?
    Date: Sun, 24 Apr 2022 06:31:13 +0200

    1634Racine w news:6263cdea$0$483$65785112@news.neostrada.pl
    > Personalidade Onisciente w news:t3v4o7$3gm$1@gioia.aioe.org
    > thx.
    > moje "coś niby znalazłem,ale " wlasnie to mialo oznaczac --> ustawienia
    > czyli manewry udaly sie.

    jednak nie do konca pewne, ze udalo sie. Bo jest tak:
    powyzsza metoda, na tzw zdrowy rozum, zdaje sie byc dobra, tzn. apl. powinna
    zostac wykluczona z usypiania przez system jesli tylko idac ta "sciezka
    dostepu" wybierze sie dla niej - na koncu - opcje "nieograniczone".

    Jednoczesnie:
    https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS0008842
    2/
    oraz
    https://www.youtube.com/watch?v=42Hh3nRj2ps
    - podpowiadaja sciezke taka:

    ustawienia --> pielegnacja baterii i urzadzenia --> bateria --> Limity
    uzycia w tle ---> [i tutaj sa trzy mozliwosci, w tym --> "nigdy nie usypiaj
    aplikacji"] --> nigdy nie usypiaj aplikacji - i teraz wystarczy wybrac
    wlasciwa aplikacje, i zatwierdzic ja.
    Nalezy podejrzewac, ze ta metoda, czyli druga, daje TAKZE to, o co chodzi.
    Ale nie jest tak.
    Bo gdy dotarlem tutaj, to nie zastalem umieszczonej aplikacji, ktora
    zablokowalem przed usypianiem metoda pierwsza....

    Czyli to sa dwie calkowicie rozne operacje, wydaje sie, ze obie blokuja apl.
    przed usypianiem przez system, ale chyba jednak niekoniecznie.
    czyms sie roznia....
    Czym.