  • 1. Data: 2022-04-22 20:03:16
    Temat: Galaxy A52s 5G - jak wykluczyć aplikacje z optymalizacji (usypiania)?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    w moim starszym tel. można prosto wykluczyc aplikację z tzw optymalizacji ,
    czyli usypiania przez system gdy jakiś czas apl. nie jest uzywana
    (ustawienia > bateria > optymalizacja > etc)

    Jaka jest ,,ścieżka dostępu" dla takiego wyłączenia apl. z usypiania w Galaxy
    A52s?
    coś niby znalazłem, ale jasno wyglądające to nie jest...
    Ktoś przerabiał i wie co-i-jak?

  • 2. Data: 2022-04-23 11:58:35
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:t3v4o7$3gm$1@gioia.aioe.org
    > 1634Racine wrote...
    > - przytrzymujesz ikonę aplikacji aż pojawi się okno
    > ,pop-up', w górnym prawym położeniu okna jest
    > litera i otoczona okręgiem, dotykasz
    > - w kartotece ,Informacje o aplikacji' dotykasz
    > Bateria
    > - w kartotece ,Szczegóły użycia' wybierasz:
    > -- ,Nieograniczone'
    > -- ,Zoptymalizowano'
    > -- ,Ograniczone'

    thx.
    moje "coś niby znalazłem,ale " wlasnie to mialo oznaczac --> ustawienia >
    aplikacje > bateria .... i dalej tak samo ,jak piszesz.
    czyli manewry udaly sie.

  • 3. Data: 2022-04-24 06:31:13
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:6263cdea$0$483$65785112@news.neostrada.pl
    > Personalidade Onisciente w news:t3v4o7$3gm$1@gioia.aioe.org
    > thx.
    > moje "coś niby znalazłem,ale " wlasnie to mialo oznaczac --> ustawienia
    > czyli manewry udaly sie.

    jednak nie do konca pewne, ze udalo sie. Bo jest tak:
    powyzsza metoda, na tzw zdrowy rozum, zdaje sie byc dobra, tzn. apl. powinna
    zostac wykluczona z usypiania przez system jesli tylko idac ta "sciezka
    dostepu" wybierze sie dla niej - na koncu - opcje "nieograniczone".

    Jednoczesnie:
    https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS0008842
    2/
    oraz
    https://www.youtube.com/watch?v=42Hh3nRj2ps
    - podpowiadaja sciezke taka:

    ustawienia --> pielegnacja baterii i urzadzenia --> bateria --> Limity
    uzycia w tle ---> [i tutaj sa trzy mozliwosci, w tym --> "nigdy nie usypiaj
    aplikacji"] --> nigdy nie usypiaj aplikacji - i teraz wystarczy wybrac
    wlasciwa aplikacje, i zatwierdzic ja.
    Nalezy podejrzewac, ze ta metoda, czyli druga, daje TAKZE to, o co chodzi.
    Ale nie jest tak.
    Bo gdy dotarlem tutaj, to nie zastalem umieszczonej aplikacji, ktora
    zablokowalem przed usypianiem metoda pierwsza....

    Czyli to sa dwie calkowicie rozne operacje, wydaje sie, ze obie blokuja apl.
    przed usypianiem przez system, ale chyba jednak niekoniecznie.
    czyms sie roznia....
    Czym.

  • 4. Data: 2022-04-24 07:44:53
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 24.04.2022 o 06:31, 1634Racine pisze:
    > czyms sie roznia....
    > Czym.

    zapewne tym jaki proces i z jakiej okazji robi porządki

  • 5. Data: 2022-04-24 22:55:32
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:6264d29b$0$472$65785112@news.neostrada.pl
    > Czyli to sa dwie calkowicie rozne operacje, wydaje sie, ze obie blokuja
    > apl. przed usypianiem przez system, ale chyba jednak niekoniecznie.
    > czyms sie roznia....
    > Czym.

    pierwsza metoda - blokuje przez zamknięciem aplikacji w tle

    druga - wyłączenie aplikacji ze stanu deep sleep