  • Data: 2023-06-01 15:05:49
    Temat: Re: Re:ogladanie filmów w srałoFUnie - nie jest mozliwe
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    puFFpuFF w news:u5a25e$4qaf$1@paganini.bofh.team
    > Eksperymentalne wywołałem stronę:
    > alterkino.net/wojna_imperializm/fotograf-wojny/
    > i ,,recznie załadowałem" film fotograf-wojny.mp4
    > 0.91GB i bez problemu można go odtworzyć
    > (lokalnie przeglądarką wideo).
    > format MP4 odtworzy najstarszy systemowo
    > srałoFUn

    jak pisalem: problemu z ogladaniem w laptopie, w natywnym playerze portalu -
    nie mam. Tak samo z download filmow na dysk (nadal w laptopie), jest
    banalne.
    problem jest z ogladaniem w tel., najprosciej = w natywnym playerze
    portalu - nie dziala.
    (btw: download w tel. filmu mnie nie interesuje. A nawet gdybym chcial - a
    nie chce - nie widze *prostej* *mozliwosci* , na pstryk. A innej niz
    prosta... nie widze, na pierwszy rzut oka)