    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Redmi Note 9 pro po aktualizacji...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 30 May 2022 13:49:10 +0200

    On Sat, 7 May 2022 22:52:21 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > Zaktualizowała się nakładka MIUI.
    > Pojawiły się reklamy. Nie jest to koszmarny problem, ale pojawiły
    > się...

    A gdzie te reklamy?

    > Zmniejszyło się dostępne miesiące na ,,dysku'' -- do 2 GB... Czyli
    > prawie do zera... Czystki uwolniły trochę, więc mam teraz chyba
    > ze 3.3 GB... Do tego kartę pamięci... Mogę wywalić więcej
    > aplikacji... Trochę głupia sytuacja z brakiem miejsca... 64GB w
    > telefonie to nadal mało...

    Zaraz zaraz, a co tam przechowujesz?
    Bo nie chcesz chyba powiedziec, ze Xiaomi zostawia 3GB wolne z
    64.

    A pamieci ... dla jednych za malo, dla innych az za duzo.
    Co kto lubi.

    > Zmieniła się tapeta -- nie ustawiam swoich tapet od dawna...

    Xiaomi nie naciska teraz na jakies dynamiczne tapety?

    > Jeśli zgaszę ekran za pomocą Novej -- nie zdołam odblokować
    > odciskiem palca czy spojrzeniem... Tedy teraz inaczej gaszę... Do
    > tej pory wystarczyło tąpnięcie w ikonkę, teraz trzeba przytrzymać
    > przez chwilkę...

    No coz, oszczedzanie energii ma swoje wady.
    Ale "spojrzeniem" to ci chyba nie zalezy na oszczedzaniu :-)

    > Fabryczny launcher oferuje ikonkę gaszącą ekran tak, by była
    > możliwość odblokowania odciskiem palca lub spojrzeniem, ale inne
    > launchery gaszą tak, iż potrzebny jest pin lub wzór
    > itp...

    Wszystkim nie dogodzisz.

    A mial to byc otwarty system ... nie da sie zaprogramowac takich
    szczegółow wedle własnego uznania?

    > Mam też kilka innych możliwości gaszenia ekranu, po których
    > odblokowanie telefonu jest możliwe odciskiem palca czy
    > spojrzeniem, ale nie są wygodne...
    >
    > Fizycznego włącznika używam raz na kilka miesięcy... Podobnie z
    > fizycznymi przyciskami regulującymi głośność -- wolę
    > softowe...
    >
    > -&-
    >
    > Telefon mam od listopada 2020 roku.
    >
    > Jestem zadowolony, ale miejsca na
    > ,,dysku'' jest skandalicznie mało!

    To nie wiedziales, ze trzeba kupic wiekszy?

    > Trudno zgadnąć, jak mocno zużyła się bateryjka... Ekran ciągnie
    > najmocniej... LTE i GNSS także zżera sporo...

    A ja mam Redmi 9C, i oszczedne bydle jest.
    Dosc ubogie, ale oszczedne ... przynajmniej na razie.

    > Ładuję zwykłą ładowarką -- nie zależy mi na szybkości ładowania...
    > Gdybym teraz kupował nowy elefon -- chyba bym celował w Poco F3
    > 8/128 lub nawet w 8/256...

    Ja celowalem w karte pamieci i teraz jest klopot z wiekszymi niz 32GB
    :-(

    J.