  • Data: 2014-07-04 21:22:21
    Temat: Re: Regeneracja dwumasy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-04 18:34, LEPEK pisze:

    > No dobra. Ale to - robione porządnie - chyba się opłaca tylko w
    > przypadkach nietypowych, kiedy oryginały są drogie, lub słabo dostępne
    > (co zwykle występuje razem), albo gdy chcesz coś o nietypowych
    > parametrach (np. sportowe). Nie wiem, ale chyba taniej i wygodniej kupić
    > do zwykłej osobówki jakieś średnie klocki czy tarczę sprzęgła, niż robić
    > porządną regenerację?

    Tarcza sprzęgła, zwykła, seryjna, do mojej Hondy kosztuje w IC 445zł,
    jakaś lepsza (LUK) to już 600zł, sportowa na spieku 1328zł.

    Obicie okładziną węglową (produkowaną ponoć przez Sachs) kosztowało mnie
    coś około 80zł, zrobienie sprzęgła na spieku to byłby koszt z tego co
    pamiętam 300zł.
    Oczywiście trzeba mieć jeszcze tarczę sprzęgła która ma w dobrym stanie
    ruchome elementy mechaniczne.

    Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
    szczególnie skomplikowana operacja).