  • Data: 2020-07-13 22:11:05
    Temat: Re: Rejestracja SIM w T-M
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-12 o 18:10, trybun pisze:

    > Możliwe. Jednak zanim zdecyduję się na dobre korzystać z ich usług to
    > się mocno zastanowię.

    Ja kartę (w ramce) wkładałam do telefonu różnymi sposobami. Straciłam
    cierpliwośc, ale zaświtało mi, żeby porównać wielkoś z poprzednią kartą
    od innego operatora. Jak sie okazało ta felerna miała szerszą ramkę na
    górze. Myślę sobie: ryzyk, fizyk. Wzięłam nożyczki i przycięłam tę
    ramkę. Telefon wreszczie zadziałał.

    --
    animka