  • 1. Data: 2020-07-07 18:42:35
    Temat: Rejestracja SIM w T-M
    Od: trybun <L...@j...cb>

    Przerabiał kto ostatnio tytułową rejestracje karty T-M? Czy to normalne
    że po 10u godzinach jeszcze nie jest aktywna? Debil w salonie coś
    schrzanił czy u nich to norma?

  • 2. Data: 2020-07-09 23:29:26
    Temat: Re: Rejestracja SIM w T-M
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Przerabiał kto ostatnio tytułową rejestracje karty T-M? Czy to normalne
    > że po 10u godzinach jeszcze nie jest aktywna? Debil w salonie coś
    > schrzanił czy u nich to norma?

    Mnie tam działała już w salonie, po zanabyciu, zarejestrowaniu i
    włożeniu do telefonu. 2 czy 3 razy przerabiałem.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2020-07-10 05:19:52
    Temat: Re: Rejestracja Snopowiazalki I Mlocarni w Tramwaju Miejskim
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    Grzexs wrote:
    > Mnie tam działała już w salonie, po zanabyciu

    salony!? tys cos takiego widzial? To sa
    nic innego jak chlewy, z formaldechydem,
    wyrwigroszami gluptakami z teatru plecie
    na calego; nie wiedzac o czym!

    Hahahahaha rotfl https://bit.ly/2ZcAqh9

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 4. Data: 2020-07-10 09:10:44
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 09.07.2020 o 23:29, Grzexs pisze:

    > Mnie tam działała już w salonie, po zanabyciu, zarejestrowaniu i
    > włożeniu do telefonu. 2 czy 3 razy przerabiałem.

    Też myślałem że to jakiś odosobniony przypadek. Tymczasem na drugi dzień
    dzwonię na infolinię i zgłaszam "zablokowanie karty z powodu
    niedopełnienia przeze mnie obowiązku rejestracji", panienka sprawdza i
    twierdzi że karta jest jednak zarejestrowana. Powiada że
    najprawdopodobniej nie było wykonane aktywujące kartę "pierwsze
    połączenie", tak że sama to robi,. Nic to nie daje, informuje mnie że
    zaraz zresetuje całe moje konto i każe wyłączyć telefon i uruchomić za
    godzinę. Zapomniałem o tym, telefon włączam dopiero na drugi dzień,
    próba połączania i... "masz zablokowany nr z powodu niedopełnienia
    obowiązku rejestracji".. Nowy telefon na infolinię - inny konsultant
    załatwia sprawę od ręki, bez restartów telefonu itp. Następna sprawa -
    karta to opcje - darmowe rozmowy i SMSy i 1 GB internetu na 5 dni. W
    nadziej że mi wydłużyli mi termin o czas jaki czekałem na aktywację
    karty sprawdzam stan konta *101# i okazuje się że karta straciła ważność
    ... 15 12 1970roku... Tak że podsumowując tych kretynów na infolinii czy
    stan systemu to śmiem wątpić czy moja sprawa to odosobniony przypadek.

  • 5. Data: 2020-07-10 22:56:59
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Też myślałem że to jakiś odosobniony przypadek. Tymczasem na drugi dzień
    > dzwonię na infolinię i zgłaszam "zablokowanie karty z powodu
    > niedopełnienia przeze mnie obowiązku rejestracji", panienka sprawdza i

    Po prostu niektóre karty są pechowe.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2020-07-12 00:22:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trybun" re949i$cf4$...@g...aioe.org

    > śmiem wątpić czy moja sprawa to odosobniony przypadek.

    U mnie też był odosobniony. ;) Nas dwóch to mało, ale jeśli
    u każdego jest odosobniony -- jak można wątpić w odosobnienia?! ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Złapanych 37521
    Aktywnych 9320
    Uzdrowionych 26635
    Zmarłych 1568

    Prawie 3 razy więcej uzdrowionych niż aktywnych.
    26635/9320=2,85783261802575
    Ponad 4 razy więcej złapanych niż aktywnych.
    37521/9320=4,02585836909871
    https://en.wikipedia.org/wiki/Template:COVID-19_pand
    emic_data/Poland_medical_cases
    Od kilku dni ponad 2 razy więcej zdrowieje niż daje się złapać.

    Chyba można powiedzieć, że polska część CoViD-19 w odwrocie.

    Ponad 4% śmiertelność.
    1568/37521=0,041789930971989

  • 7. Data: 2020-07-12 18:10:41
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 10.07.2020 o 22:56, Grzexs pisze:

    > Po prostu niektóre karty są pechowe.

    Możliwe. Jednak zanim zdecyduję się na dobre korzystać z ich usług to
    się mocno zastanowię.

  • 8. Data: 2020-07-12 18:11:10
    Od: trybun <L...@j...cb>

    > "trybun" re949i$cf4$...@g...aioe.org

    > U mnie też był odosobniony. ;) Nas dwóch to mało, ale jeśli
    > u każdego jest odosobniony -- jak można wątpić w odosobnienia?! ;)

    Też Ci podpadli?

  • 9. Data: 2020-07-13 22:11:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-07-12 o 18:10, trybun pisze:

    > Możliwe. Jednak zanim zdecyduję się na dobre korzystać z ich usług to
    > się mocno zastanowię.

    Ja kartę (w ramce) wkładałam do telefonu różnymi sposobami. Straciłam
    cierpliwośc, ale zaświtało mi, żeby porównać wielkoś z poprzednią kartą
    od innego operatora. Jak sie okazało ta felerna miała szerszą ramkę na
    górze. Myślę sobie: ryzyk, fizyk. Wzięłam nożyczki i przycięłam tę
    ramkę. Telefon wreszczie zadziałał.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-07-14 00:12:43
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    > od innego operatora. Jak sie okazało ta felerna miała szerszą ramkę na
    > górze. Myślę sobie: ryzyk, fizyk. Wzięłam nożyczki i przycięłam tę

    I tym oto powyższym tekstem, jak zwykle niesamowita Animka (lub raczej
    jej postrzeganie świata), rozwaliła wszystkich. Bum tadam tssss...

    --
    Grzexs