    From: "Ciocia Halina" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Rejestracja domen - jak to dzia?a?
    Date: Sat, 7 May 2011 16:47:47 +0200

    Przepraszam bardzo, czy mógłbyś podać mi jakiś adres prywatny, bo napisałam
    do Ciebie długi list objaśniający szczegółowo sprawę i wysłałam go z opcji
    "Odpowiedz osobie", ale nie zauważyłam, że poszedł on na jakąś imitację
    adresu (t...@n...ma.wcale) więc zapewne nie dojdzie. A nie chciałabym
    wtajemiczać całej grupy usenetowej w detale mojej sprawy.
    Dzięiki.
    Halina