  • Data: 2016-06-27 22:56:09
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-27 o 22:37, Kris pisze:

    > Ponownie kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.

    Trochę poćwiczysz i może się nauczysz.

    > Ale w końcu zrozumiesz.
    > Skoro zarejestrowania płacą więcej to chyba są cenniejsi dla operatora.

    Na kartę nie ma korelacji "zarejestrowany = płaci więcej"

    > 80%(skąd te dane?)

    Od operatorów.

    > kart niezarejestrowanych z tego znaczna część pewnie użytkowo martwa a koszty po
    stronie operatora generuje.

    A teraz to moje pytanie skąd te dane. Widać z góry, że są fałszywe (80%
    kart musiałoby być martwych).

    > Stąd właśnie ostatnie promocje/bonusy za zarejestrowanie.

    I to przeczy twojej bzdurnej tezie - gdyby takie karty były tylko
    kłopotem i kosztem, to operatorowi nie zależałoby na zarejestrowaniu i w
    02.2017 s przyjemnością by je wyłączył.

    > A czy prepaidy taniej wychodzą od abo dla klenta to też pod dyskusje.

    Trudno dyskutować z matematyką. Nolimit na kartach jest w okolicach
    22,50zł - 30zł.

    --
    Liwiusz