  • Data: 2013-02-17 20:24:02
    Temat: Re: Rejestrator Prestigio 520 - może ktoś ma?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    In article <kfr760$vn$1@news.task.gda.pl>
    RB <r...@p...onet.pl> wrote:

    > ja jakoś nie bardzo jestem zadowolony z tego roadrunnera

    Z moich dotychczasowych poszukiwań wynika, że nie ma rejestratora, z
    którego można być w pełni zadowolonym.

    Kategorie są mw. takie:
    1. Tandeta (<250zł), która nadaje się do zrobienia filmiku na YT,
    jeśli akurat nie przegapi momentu ;->
    2. Droższa tandeta (<600zł), która niby nadaje się do wszystkiego, ale
    modelu bez wad jakoś nie udaje się znaleźć... (a to jakość leży i
    kwiczy, a to gdzieś automatyka siada, a to nadal są przerwy między
    segmentami nagrań, a to formatuje kartę po zapełnieniu itp. -
    generalnie potrafi mieć te same wady co kategoria pierwsza, dokładając
    wyższą cenę)
    3. Być może nie tandeta (>1200zł), dla której trzeba dodatkowo
    ubezpieczać samochód ;-), a wcale nie wiadomo czy nadaje się do czegoś
    więcej niż dwie poprzednie kategorie (i tak sama cena i jej
    konsekwencje wykluczają jej zastosowanie)

    --
    Jacek Politowski