    From: Pszemol <P...@P...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Date: Tue, 9 Oct 2012 18:39:58 +0000 (UTC)

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > nie wiem, na jakie reklamy patrzysz, ale w PL takich reklam nie ma.
    > Moze dlatego, ze nikt tu nie ma takiego bzika jak w US?

    Nie wiem dlaczego - jesli nie macie takich reklam to nie ma o czym
    dyskutowac.
    W Polsce była już premiera iPhone5 czy nasz kraj ma byc w drugiej turze?
    Moze dlatego nie ma jeszcze tych reklam...

    > No tak, a ile jest modeli iPhona a ile Samsunga (nie mowiac juz, ze gryby
    > brac pod uwage system operacyjny, to iOS wydaje sie malo istotny w rozwoju
    telefonii)

    To akurat nie ma znaczenia bo Samsung w USA reklamuje aktualnie wyłącznie
    swoje SGSIII. Jakby w 100% koncentrował wysiłki na wojnie z iPhone5 i
    Apple.

    > wy tam za wielka kaluza macie jakies kompleksy...

    Jakie kompleksy ci sie z tym kojarzą?
    Tu nie chodzi o kompleksy tylko o metode walki z konkurencją.
    Pokazują 30-paro latka z SGSIII w kolejce po iPohone5, jakiś kolejkowicz
    pyta go co nie tak z jego SGSIII skoro stoi po iPhone5?
    A on na to ze zajmuje kolejke dla kogos innego...
    Nastepne ujęcie pokazuje jego po 50-ce rodziców co wracaja do kolejki i on
    sie z nimi zegna. Matka zdezorientowana i atechniczna pyta na dowidzenia
    syna czy to jest kolejka po "apps"... No bez jaj, Samsung sobie w kulki
    leci. Takie zagrywki obliczone na tworzenie nowych "memów"... Dla mnie to
    chwyt poniżej pasa.

    > Samsung akurat w nowych swych modelach wproszadza wiecej zmian niz Apple
    > w calej swej historii rozwoju (poczynajac od pierwszego iPhona).

    Czemu zatem tych ficzerków i nowości nie prezentuje w reklamach TV a
    koncentruje sie na kampanii negatywnie atakującej iPhone5?

    > Ba Apple sie pod tym wzgledem nawet cofa - patrz iPhone5 (fizycznie) i
    > oprogramowanie 'amaizing' dla iOS6

    Gdzie widzisz cofanie się "fizyczne" w iPhone 5 i co to znaczy w ogóle?
    Aplikacja do map musi byc poprawiona i tu nie ma co dyskutowac.

    > ze Apple jest zapatrzone w sama siebie i nie dostrzega jakie buble
    > produkuje. Patrz np. iP5.

    Albo nie czuje zagrożenia konkurencja tak jak czuje go Samsung.