  • 1. Data: 2012-10-09 17:27:55
    Temat: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Czy zastanawiał się już ktoś nad tym dlaczego reklamy telefonów Samsunga w
    większości koncentrują się na wyśmiewaniu się z iPhone zamiast przedstawiać
    zalety swoich telefonów?

    Ponieważ temat komórek jest mi bliski :) zwracam uwagę oglądając TV na to
    jakie reklamy daje Samsung a jakie Apple.
    Z reklam pozytywnych Samsung pokazuje wyłącznie przesyłanie zdjęć z
    telefonu do telefonu przez stykanie słuchawek pleckami. Nie dodaje
    oczywiście przy tym, że zadziała to tylko gdy drugi użytkownik ma również
    taki sam aparat... Ale mniejsza o to - to jest jedyna pozytywna reklama
    słuchawki Samsunga!
    Reszta koncentruje się na wyśmiewaniu iPhone i tego jak to rzekomo
    niezorientowani sa użytkownicy Apple. Posuwa się już do takich chwytów
    poniżej pasa jak sugestia że iPhone to telefon dla starszych,
    "nietechnicznych" ludzi.

    Czy to nie sugeruje Wam wyraźnie że Samsung czuje swoją słabość? Że nie ma
    zbyt wiele dobrego do zaprezentowania na temat własnych słuchawek i woli
    atakować konkurencję chwytami poniżej pasa...

    W tym samym czasie Apple nie ma ani jednej reklamy negatywnej,
    koncentrującej się na krytyce wyróbu konkurencji - skupia się w reklamach
    wyłącznie na pozytywnych cechach iPhone i prezentacji jego możliwych
    zastosowań.

    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2012-10-09 17:34:38
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Co o tym myślicie?

    Że religijny fanatyzm jest bardzo niezdrowy, a Twój przypadek kwalifikuje
    się do leczenia szpitalnego...

  • 3. Data: 2012-10-09 17:47:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Co o tym myślicie?

    Że my tu, na grupie *.pl, oglądamy głównie polskie kanały TV i
    zasadniczo zwisa nam, jakie spustoszenia w umysłach innostrancew czyni
    łykanie obcojęzycznej papki reklamowej.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-10-09 17:50:01
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 17:27:56 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > koncentrującej się na krytyce wyróbu konkurencji - skupia się w reklamach
    >
    > wyłącznie na pozytywnych cechach iPhone i prezentacji jego możliwych

    Z iPhone jest kiepski i zacofany względem konkurencji, że nie ma mowy o reklamie
    negatywnej.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2012-10-09 18:00:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 08:50:01 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > Z iPhone jest kiepski i zacofany względem konkurencji, że nie ma mowy o reklamie
    negatywnej.

    ale idioci się obruszają, że reklamy pokazują ich jako idiotów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2012-10-09 19:30:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-09 17:27, Pszemol pisze:
    > Czy zastanawiał się już ktoś nad tym dlaczego reklamy telefonów Samsunga w
    > większości koncentrują się na wyśmiewaniu się z iPhone zamiast przedstawiać
    > zalety swoich telefonów?

    nie wiem, na jakie reklamy patrzysz, ale w PL takich reklam nie ma.
    Moze dlatego, ze nikt tu nie ma takiego bzika jak w US?

> [...]
    > telefonu do telefonu przez stykanie słuchawek pleckami. Nie dodaje
    > oczywiście przy tym, że zadziała to tylko gdy drugi użytkownik ma również

    No tak, a ile jest modeli iPhona a ile Samsunga (nie mowiac juz, ze
    gryby brac pod uwage system operacyjny, to iOS wydaje sie malo istotny w
    rozwoju telefonii)

> [...]
    > niezorientowani sa użytkownicy Apple. Posuwa się już do takich chwytów
    > poniżej pasa jak sugestia że iPhone to telefon dla starszych,

    wy tam za wielka kaluza macie jakies kompleksy...

    > Czy to nie sugeruje Wam wyraźnie że Samsung czuje swoją słabość? Że nie ma
    > zbyt wiele dobrego do zaprezentowania na temat własnych słuchawek i woli
    > atakować konkurencję chwytami poniżej pasa...

    Samsung akurat w nowych swych modelach wproszadza wiecej zmian niz Apple
    w calej swej historii rozwoju (poczynajac od pierwszego iPhona).
    Ba Apple sie pod tym wzgledem nawet cofa - patrz iPhone5 (fizycznie) i
    oprogramowanie 'amaizing' dla iOS6

> [...]
    > koncentrującej się na krytyce wyróbu konkurencji - skupia się w reklamach
    > wyłącznie na pozytywnych cechach iPhone i prezentacji jego możliwych

    ze Apple jest zapatrzone w sama siebie i nie dostrzega jakie buble
    produkuje. Patrz np. iP5.

  • 7. Data: 2012-10-09 20:17:33
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Że my tu, na grupie *.pl, oglądamy głównie polskie kanały TV i zasadniczo
    > zwisa nam, jakie spustoszenia w umysłach innostrancew czyni łykanie
    > obcojęzycznej papki reklamowej.

    Chcesz powiedzieć, że nie macie w polskiej TV reklam Samsunga i Apple?

  • 8. Data: 2012-10-09 20:27:07
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Chcesz powiedzieć, że nie macie w polskiej TV reklam Samsunga i Apple?

    Mamy. Apple kłamie, a Samsung ma normalne reklamy, nie wyśmiewa się.

  • 9. Data: 2012-10-09 20:39:58
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > nie wiem, na jakie reklamy patrzysz, ale w PL takich reklam nie ma.
    > Moze dlatego, ze nikt tu nie ma takiego bzika jak w US?

    Nie wiem dlaczego - jesli nie macie takich reklam to nie ma o czym
    dyskutowac.
    W Polsce była już premiera iPhone5 czy nasz kraj ma byc w drugiej turze?
    Moze dlatego nie ma jeszcze tych reklam...

    > No tak, a ile jest modeli iPhona a ile Samsunga (nie mowiac juz, ze gryby
    > brac pod uwage system operacyjny, to iOS wydaje sie malo istotny w rozwoju
    telefonii)

    To akurat nie ma znaczenia bo Samsung w USA reklamuje aktualnie wyłącznie
    swoje SGSIII. Jakby w 100% koncentrował wysiłki na wojnie z iPhone5 i
    Apple.

    > wy tam za wielka kaluza macie jakies kompleksy...

    Jakie kompleksy ci sie z tym kojarzą?
    Tu nie chodzi o kompleksy tylko o metode walki z konkurencją.
    Pokazują 30-paro latka z SGSIII w kolejce po iPohone5, jakiś kolejkowicz
    pyta go co nie tak z jego SGSIII skoro stoi po iPhone5?
    A on na to ze zajmuje kolejke dla kogos innego...
    Nastepne ujęcie pokazuje jego po 50-ce rodziców co wracaja do kolejki i on
    sie z nimi zegna. Matka zdezorientowana i atechniczna pyta na dowidzenia
    syna czy to jest kolejka po "apps"... No bez jaj, Samsung sobie w kulki
    leci. Takie zagrywki obliczone na tworzenie nowych "memów"... Dla mnie to
    chwyt poniżej pasa.

    > Samsung akurat w nowych swych modelach wproszadza wiecej zmian niz Apple
    > w calej swej historii rozwoju (poczynajac od pierwszego iPhona).

    Czemu zatem tych ficzerków i nowości nie prezentuje w reklamach TV a
    koncentruje sie na kampanii negatywnie atakującej iPhone5?

    > Ba Apple sie pod tym wzgledem nawet cofa - patrz iPhone5 (fizycznie) i
    > oprogramowanie 'amaizing' dla iOS6

    Gdzie widzisz cofanie się "fizyczne" w iPhone 5 i co to znaczy w ogóle?
    Aplikacja do map musi byc poprawiona i tu nie ma co dyskutowac.

    > ze Apple jest zapatrzone w sama siebie i nie dostrzega jakie buble
    > produkuje. Patrz np. iP5.

    Albo nie czuje zagrożenia konkurencja tak jak czuje go Samsung.

  • 10. Data: 2012-10-09 20:53:05
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Mamy. Apple kłamie, a Samsung ma normalne reklamy, nie wyśmiewa się.

    O czym kłamie?