  • Data: 2022-02-01 14:09:20
    Temat: Re: Resetowanie sie programatora czasowego
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 1 lutego 2022 o 10:00:35 UTC+1 J.F napisał(a):
> [...]
    niedokładność (tam gdzie mam 2 taryfy energii) - lecz obiło

    sieci jest w przeciągu roku lepsza od każdego kwarcu zegarkowego.
    > No chyba, ze kwarc dobry, a rok zly.
    > Albo prad wylaczą.
    >
    > J.
    Specjalnie głupi nie jesteś a czasami zajebiesz jak chory w kubeł. Wybieraj co
    lepsze. Czy jak dobry prąd wyłącza raz na dwa lata czy jak trzy razy dziennie
    włącznik się resetuje?